Gå til innhold

Finnes det mannfolk som er både pene, snille og trofaste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har den er faringen at pene menn enten er psykopater, utro eller begge deler. Så er det noen som kan fortelle meg om sine erfaringer med det motsatte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt eksemplar av mannen du beskriver, ligger i dette øyeblikk ved siden av meg på sofaen med vår lille datter sovende søtt på brystkassen hans. Det er det nydeligste synet i verden og varmer uendelig langt inn i hjertet.

Skrevet

Jeg har en slik mann :) Verdens kjekkeste, snilleste, beste pappan i verden, omtenksom, og så er han trofast :)

Så JA, de finnes ;)

Skrevet

Jeg mener min mann er det. Man kan aldri vite hva som skjer, men i mine øyne er han verdens kjekkeste, snilleste og i tilegg er han trofast! Håper det allltid vil vare :)

Skrevet

Ja, de finnes. Jeg har en av dem!:)

Skrevet

Ja, de finnes! Og jeg ligger med hodet i fanget på en a dem ;-)

Skrevet

Hehe jeg har stilt meg selv samme spørsmål, men er ikke så opptatt av han skal være pen. Fikk engang et råd om å finne en mellomting mellom en som var så pen at du ikke fikk ha han i fred og en som var så stygg at du ikke kunne ta han med på butikken LOL

Men jeg vil ha en som er: Snill, ansvarsbevisst, reflektert, uhøytidelig og sosial. Sliter litt med å finne en slik!

Skrevet

Ja, de finnes. Min pene mann har akkurat gått ned på butikken fordi jeg ville så gjerne ha noe salt... Han ville ikke at jeg skulle gå selv fordi jeg har hatt så sterke murringer i dag, og da synes han så synd på meg. Så da tok han beina fatt :-)

Skrevet

Du må jo bare begynne å betale regningene dine du, mammamia!

Ingen mann som vil ha en dame som ikke kan styre økonomien sin, vettu.

Skrevet

Heisann..

Jeg har også en av de.Han er pen,snill og trofast og verdens hærligste med vår skjønne sønn.Han er fantastisk.

Kjenner flere av de også forresten...med akkurat den beskrivelsen.

Finnes mange av de.

Skrevet

Min mann. Kanskje alle de gode er opptatt?

Men min er ikke dumsnill,eller tøffelhelt.Men ett tvers igjennom godt menneske,pen og trofast.

*lykkelig*

Skrevet

Ja jeg trodde de fantes, helt til nå.... så nå er jeg gammen meg ikke sikker lenger... 13 år og så ser det ut som det er over :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...