Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Føles ut som om det er et stort press (er det dette som kalles nedpress..?) som gjør at jeg har litt vondt i skjeden.. Nesten som om noe utvides.. Er 38 uker på vei, noen andre som hadde det slik på slutten? Kan det være et tegn på at fødsel nermer seg? *håper*
Mortilbarn Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Vil tro det er det de kaller nedpress ja, men hvis det er vondt bør du kanskje kontakte lege? Hvis det er veldig vondt, da.. Har ikke hatt sånn selv,og er 38 uker i dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå