Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Nei, jeg har ikke lys på i rom som jeg ikke oppholder meg i, så jeg synes at den ene lampa skal få lyse så jeg ikke slår meg fordervet når jeg skal gå rundt i stua!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Har gjort det nå. Sitter her med stearinlys.
Gjest Mylian med twins Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 Gjorde det nå.. Ser at det er helt mørkt ute
Tommage♀♂ Skrevet 27. mars 2010 #6 Skrevet 27. mars 2010 Har slått av alt lys i hele huset. Er vanligvis flink til å sku av lyset i rom jge ikke er i, og lar aldri lys stå på når jeg er på jobb osv, men Earth-hour får meg til å innse at jeg kan være flinkere på mange andre ting også. Jeg MÅ ikke sitte i t-skjorte hele året, må ikke lage så mange varm-måltider, la vannet renne så lenge uten grunn osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå