Gå til innhold

Skal du slå av lyset?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg har ikke lys på i rom som jeg ikke oppholder meg i, så jeg synes at den ene lampa skal få lyse så jeg ikke slår meg fordervet når jeg skal gå rundt i stua!

Skrevet

Har gjort det nå. Sitter her med stearinlys.

Skrevet

ja, det har jeg gjort ::)

Gjest Mylian med twins
Skrevet

Gjorde det nå.. Ser at det er helt mørkt ute :)

Skrevet

Har slått av alt lys i hele huset. Er vanligvis flink til å sku av lyset i rom jge ikke er i, og lar aldri lys stå på når jeg er på jobb osv, men Earth-hour får meg til å innse at jeg kan være flinkere på mange andre ting også. Jeg MÅ ikke sitte i t-skjorte hele året, må ikke lage så mange varm-måltider, la vannet renne så lenge uten grunn osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...