Gå til innhold

Earth-hour; deltar dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er med, slår dere av alt? (lys, tv, data, vaskemaskin osv)

Eller kun lys?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare lyset.

Har på vaskemaskinen, varme, pc osv.

Det er jo bare symbolsk. Skulle vi spart strøm og penger måtte man skrudd av varme eller noe. Lyset er ikke det som tar mest..

Skrevet

Nei, deltar ikke...

Skrevet

ja :) Har slått av alle lys både ute og inne :)

Men pc og tv står på :)

Skrevet

Har slokket de fleste lys, men ikke pc og tv.

Skrevet

Her er det tydligvis Earth-hour hver kveld....

 

Har kunn en lampet, samt et nattlys tent i hele huset. Bruker aldri noe lys ute så da deltar jeg da.. Nå er også tv`en skrudd siden jeg sitter på pc`en..

 

Det er nå man skulle ha tent sterinlys og knekt ei flaske vin sammen med sin kjære... det er jo earth-hour kjære..

Skrevet

Slukker lysene så huset skal se mørkt ut hvis det blir fotografert :)

Skrevet

Har slått av mesteparten av lysene og tent stearinlys.

men har da fortsatt noen lys, tv, data og oppvaskmaskinen på.

Skrevet

Har skrudd av alle lys. Har hatt av pcen mens farmen var, men ble for rastløs, så den måtte på igjen;) Tven er på ,og har vært det hele tiden.

Skrevet

Her er det kun pc som står på.. Koslig med masse stearinlys:)

Skrevet

Jepp, er med, men har bare slått av lyset. En smule vanskelig å se tastaturet er, til tross for mange stearinlys. Men det er jo riktig koselig dette her!

Skrevet

Kun pc på, lys og varme er skrudd av. Er så koselig med bare stearinlys. Når jeg ser ut av vinduet er jeg alene i gaten, alle andre har lys på.

Skrevet

Har kun en panelovn på + tv og pc`n.

Skrevet

Nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...