Tommage♀♂ Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Dere som er med, slår dere av alt? (lys, tv, data, vaskemaskin osv) Eller kun lys?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Bare lyset. Har på vaskemaskinen, varme, pc osv. Det er jo bare symbolsk. Skulle vi spart strøm og penger måtte man skrudd av varme eller noe. Lyset er ikke det som tar mest..
Ubrukelige hengerumper... Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 ja Har slått av alle lys både ute og inne Men pc og tv står på
Tigerpote Skrevet 27. mars 2010 #6 Skrevet 27. mars 2010 Har slokket de fleste lys, men ikke pc og tv.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #7 Skrevet 27. mars 2010 Her er det tydligvis Earth-hour hver kveld.... Har kunn en lampet, samt et nattlys tent i hele huset. Bruker aldri noe lys ute så da deltar jeg da.. Nå er også tv`en skrudd siden jeg sitter på pc`en.. Det er nå man skulle ha tent sterinlys og knekt ei flaske vin sammen med sin kjære... det er jo earth-hour kjære..
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #8 Skrevet 27. mars 2010 Slukker lysene så huset skal se mørkt ut hvis det blir fotografert
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #9 Skrevet 27. mars 2010 Har slått av mesteparten av lysene og tent stearinlys. men har da fortsatt noen lys, tv, data og oppvaskmaskinen på.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #10 Skrevet 27. mars 2010 Har skrudd av alle lys. Har hatt av pcen mens farmen var, men ble for rastløs, så den måtte på igjen;) Tven er på ,og har vært det hele tiden.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 27. mars 2010 #11 Skrevet 27. mars 2010 Her er det kun pc som står på.. Koslig med masse stearinlys:)
Skrømti Skrevet 27. mars 2010 #12 Skrevet 27. mars 2010 Jepp, er med, men har bare slått av lyset. En smule vanskelig å se tastaturet er, til tross for mange stearinlys. Men det er jo riktig koselig dette her!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #13 Skrevet 27. mars 2010 Kun pc på, lys og varme er skrudd av. Er så koselig med bare stearinlys. Når jeg ser ut av vinduet er jeg alene i gaten, alle andre har lys på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå