yyaaa Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Nye øredobber er laget. Var stor etterspørsmål på disse så det var gøy:) Håper dere liker dem. www.elenesjewelry.blogg.no
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Å herregud!!! Smaken er heldigvis som baken... Det er foresten ikke lov å reklamere her inne...
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 Barnet mitt går i barnehagen til deg og Joakim. Verden er ikke stor! Eller har du egentlig et annet nick her inne?
yyaaa Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2010 Hei. Koselig da:) Hvem er du da? Nicket mitt er yyaa eller noe. Kan ikke huske jeg har lagd det engang, hehe.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #7 Skrevet 27. mars 2010 Vil helst være anonym, jeg synes det er pinlig at jeg frekventerer disse sidene. Men du skal vite jeg synes du er veldig søt og koselig. Joakim er en skjønn gutt! Når har du termin med jenten din? Sofie er et flott navn. Det bor forresten en dame lengre oppe i feltet som har en 3 mnd gammel baby med samme navn, så du blir ikke alene om å ha en datter med flott navn.
yyaaa Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 27. mars 2010 Ok. Det er greit Har termin 9 mai, så bare 6 uker igjen nå. Skal bli godt å få hun ut nå Men er ikke flaut å være på disse sidene da Jeg er egentlig bare på babyverden, men la ut linken til bloggen min her inne og
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #9 Skrevet 27. mars 2010 Du må ha lykke til med fødselen! Sofie blir sikkert like skjønn som broren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå