Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 meg og samboeren min fikk baby for 2,5 månde siden. vi har vert sammen i 5 år i år og han har aldri drukket eller gått på fest uten meg, men neste helg skal han altså i bursdag fest til ei venninne.. eg kan ikke bli med pga babyen. gruer meg ikke pga han skal ut men pga oppførselen han har når han drikker.. hver gang vi har gått ut begynner han å slos han klarer ikke kontrollere seg. en gang banket han en gutt pga han klarte å sleppe ut katten vår!! ka faen?? polti kom og han hadde havnet på glatsella vist de ikke hadde vert for meg.. de eg er redd for er at han skal havne på glattsella, få bot, ikke klare å slutte å slå (at han slår noen i hel).. er og redd han skal vær utro. stoler ikke et sek på han når han drikker!! kommer nok til å sitte alene helle kvelden og grine og beskymre meg til han kommer hjem! gruer meg så sinnsykt mye!! ka kan eg gjør?? ka skal eg gjør?? alle kompisene han sitter å sier han må bli med for han er jo aldri med på noge etter han fikk babyen.. hallo de er jo bare 2,5 mnd siden me fikk babyen! vist eg sier han ikke får gå kommer eg bare til å føle eg nekter han alt!!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Er han 17 år eller? Be han skjerpe seg. Blir han voldelig i fylla bør han ikke drikke, enkelt og greit. Ingen skal måtte sitte barnevakt for en voksen mann..
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 han er snart 27 år, han hørrer ikke på meg, eg lukter trøbbel lang vei. tippe de sjer nok som eg ikke komme til å takle. han meine han skal drikke en 6 pk øl å komme rett hjem etter på. men de har han sakt hver gang han drikker og han drikker altid meg og dritter i alt eg har å si. eg elsker han og han er ikke sånn når han ikke drikker. er så redd han kan slå noen i hel. han klarte å hive meg i veggen en gang for noen år siden då sa eg at han aldri fikk drikke igjen for han er jo rett og slett farlig. men nå skal han altså ut uten meg, lurer på om eg noen gang kommer til å se han igjen etter den kvelden. kommer han ikke hjem eller slår noen, tar eg ungen å flytter.. og etter på går eg til rettsak for full foreldre rett. kan ikke ha en baby hos en som banker folk for ingenting når han drikker. tenk om han drikker med ungen i hus og h*n begynner å grine?? han sier han er ikke sånn lenger når eg sitter å snakker med han nå. men de har han jo og sakt før, tror ikke på noe av de han sier lenger. HI
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 Jeg setter 50 kr på at dette er et tulleinnlegg
<3 mamma til verdens beste <3 Skrevet 27. mars 2010 #6 Skrevet 27. mars 2010 då kan du bare gi meg di 50 kr for dette er ikke noe tulle innlegg.. ka har eg å tulle med?? samboeren min mister kontrollen når han drikker og de er et problem han ikke klarer å se sjøl. og nå neste helg har kompisene mast seg til at han må bli med å drikke. og eg er redd for ka som kan sje, sier ikke at de kommer til å sje noe men er redd siden han blir så agresiv når han drikker. har du aldri hørt om at de faktisk finnes et problem der folk ikke tåler alkohol?? står jo nesten hver helg at de er slo kamper over alt. klarer ikke slutt å tenke på vist de skulle sje nok. HI
Bidleba*4unger Skrevet 27. mars 2010 #7 Skrevet 27. mars 2010 Å hjelpe meg... Hvor lenge skal du passe på han, da? Sånn går det ikke an å ha det! Finn deg en mann det er mulig å leve sammen med som jevnbyrdige, og som kan passe på drikkinga si selv. Sørg for å kose deg skikkelig den kvelden han er ute, du! Og tenk som så at du er kvitt et stort problem hvis ha ikke oppfører seg.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #8 Skrevet 27. mars 2010 Gi hans denne sjangsen for og se om han har sjerpet seg. Fortell han på forhånd hvordan du ikke vil det skal ende og at om det skjer noe eller om han komme hjem og blir forbanna på dere så er det siste gang han får dra ut og drikke, at han ikke trenger og drikke til han blir så full og ikke klarer og kontrollere seg.. Om ikke du vil dette så nekt han og dra på fest, si til han at neste gang dere/han får drikke er når dere har barnefri slik at ungen slipper og ende mellom krangle osv. Hva hvis han blir forbanna på ungen fordi ungen gråter når han har kommet hjem og vil sove. Ser på skrivingen din du er fra stavanger?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #9 Skrevet 27. mars 2010 hadde samboeren min oppført seg som et dyr når han drakk hadde jeg ikke tolerert at han drakk. Makan.. Da hadde jeg ikke ville vært ilag med han.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #10 Skrevet 27. mars 2010 Ser på nicket ditt at dere er unge (antar du er født i 89?), og samboeren din har nok ikke innsett ennå at han faktisk bare må kutte ut drikkingen. Han tåler det jo ikke. Hadde jeg vært deg, hadde jeg håpet at han havner på glattcelle, da skjønner han kanskje alvoret. Har du sagt til ham det du sier her, at hvis noe skjer så flytter du med babyen og krever full foreldrerett? Si det til ham, så kanskje han kommer hjem etter 6 øl slik han påstår.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #11 Skrevet 27. mars 2010 Du kan jo ta et norsk rettskrivningskurs mens han er ute, så får du noe annet å tenke på. Jeg ville forøvrig aldri fått barn med en mann jeg ikke stolte på, som ikke tåler alkohol, fortsatt drikker og blir voldelig i fylla. Men det er meg da.
mammaen til Odin Skrevet 27. mars 2010 #12 Skrevet 27. mars 2010 Be han om å holde seg unna sprit. Det er mange som ikke tåler det og får en helt annen oppførsel når de drikker sprit enn hva de gjør når de drikker øl eller vin. Det er verd et forsøk i alle fall LYKKE TIL
<3 mamma til verdens beste <3 Skrevet 27. mars 2010 #13 Skrevet 27. mars 2010 kranglen har alleredde starte, han meiner vist han ikke får gå ut så er eg verdens verste dama og alle kompisene hanst kommer til se på meg som en kontrollfrekk. rettskriving kan eg veldig bra faktisk, gidde bare ikke å rette på alt eg skriver når eg er frustrert og såret og midt oppi en krangel. var aldri meining nicet mitt skulle komme opp, men får ikke med meg tastene på tastaturet engang, sitter med tårer i øynene og bare ere sint.. føler bare kompisene er ute etter å ødlegge alt di er klar over problemet han har og de ler av de og sitter å sier at nå må han drikke å gir han masse drikke (er nesten tvangs drikking). han får bare gå ut, så får me se kos de går, eg er vel alene mor neste søndag. tviler ikke på de. HI
Pengetreet Skrevet 27. mars 2010 #14 Skrevet 27. mars 2010 At han kun er voldelig i fylla synes jeg ikke er noen unnskyldning så lenge han ikke SELV velger å være avholdmann. Han er 27 år og forstår ikke at han, med sin voldshistorie, må holde seg langt unna alkohol? Det sier en del om hans (manglende) selvinnsikt. Nå har du ansvar for en baby. Hva om samboeren din kommer hjem en natt og klikker fullstendig på deg og babyen? Hvordan har du tenkt å beskytte barnet ditt? Nå er du mamma. Å beskytte den lille burde være din første prioritet. Samboeren din har tydeligvis ikke så mye gangsyn, så jeg håper at du tar vettet fatt og kommer deg vekk.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #15 Skrevet 27. mars 2010 Si til han at hvis det blir noe bråk med han når han drikker neste helg så er det på hode ut!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #16 Skrevet 28. mars 2010 Du er ikke moren hans, han er 27, så la han ta ansvar for egne handlinger. Velger du å være i et forhold med en potensiell voldelig mann lurer jeg på din refleksjonsevne.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #17 Skrevet 28. mars 2010 Du er ikke moren hans, han er 27, så la han ta ansvar for egne handlinger. Velger du å være i et forhold med en potensiell voldelig mann lurer jeg på din refleksjonsevne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå