Meg og Victoria + en i magen:) Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 vi har en datter på 4 år og en på 4 mnd. hun på 4 har begynnt med noe nesten hver kveld i det siste. etter hun har lagt seg og sett film i senga så går vi inn og skrur av lyset, sier god natt og setter på musikk. så går det max 15 minutter så kommer hun helt hysterisk løpende ut i stua og skriker at hun må kaste opp. vi går inn på badet og hun står over doen men hun kaster ikke opp. det tar veldig langt tid å roe henne etter disse anfallene. vi har prøvd og snakke med henne om dette, og hun sier hver gang at hun bare "tuller" . så har vi sagt at hun ikke må holde på sånn. vi har prøvd og ta henne med på ting alene uten lillesøster ingen ting hjelper... jeg klarer ikke dette mer. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. lillesøster legger seg før henne om kvelden så det er ikke ett problem at hun hadde vært våken heller... værsåsnill kom med tips om dere har noen
tante grusom master of law Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 kanskje hun trenger mindre stimuli på kvelden? Film og musikk er kanskje litt mye? Hva med en rolig bok på sengkanten?
Gurine Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Tenkte litt på det jeg også. Våre barn på 9, 5 og 1 år ser på barneTV på kvelden, og etter at de har lagt seg blir det lesing, eller litt rolig nattmusikk eller lydbok som står veeldig lavt på. Syns de er for små til å ha egen TV på rommet enda jeg da
lille sprelle Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 ehh film i senga? hadde kuttet ut det og heller begynt å lese kjente historier og synge i stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå