Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Mannen min vet at jeg seksuelt sett kan tenne på andre jenter, men det siste året har det gått mer og mer opp for meg at jeg nok også kunne fått andre følelser for ei jente. Men jeg kan jo aldri vite sikkert, for jeg har enda ikke blitt betatt eller forelsket i en jente. Bør jeg fortelle mannen min dette? Jeg føler jeg skjuler noe for ham, men er redd han skal bli bekymra for at jeg har funnet meg ei jente om jeg forteller ham dette her. Jeg er jo ikke sikker på dette selv engang, det eneste jeg vet er at det er HAM jeg elsker, og ham jeg ønsker å tilbringe livet med.
Gjest ->>- Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Hva vil du oppnå med å fortelle det? Er vel samme hva du kan forelske deg i, så lenge du ikke har tenkt å gjøre noe med det.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Du vet jo ikke selv noe sikkert, så kanskje du skulle droppe å si noe i stedet for å skape unødig bekymring hos mannen din?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 Jeg er åpen med min kjære om at jeg er bifil. Nå har det seg slik at jeg også har hatt jentekjærester tidligere å det vet han om. Men han vet det er han jeg elsker og han respekterer det. Litt småsjalusi er det jo når jeg er med venniner og slikt men ikke noe stort og ikke noe som ødelegger forholdet heller. Kommer med spydige spm om jeg har vært snill jente når jeg har vært ute alene. Jeg svarer som vanlig ja og det er det. Han stoler på meg
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 Jeg skjønner ikke vitsen med å ta opp dette noe mer? jeg er bifil og det har absolutt ingen effekt på det forholdet jeg er i nå. Er sammen med en som jeg elsker og vil fortsette å være sammen med. Hva har fortid i dette å gjøre? Hvem jeg evt kan bli sammen med om det blir slutt, og hvem jeg har vært sammen med før er da helt uvesentlig.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #6 Skrevet 27. mars 2010 Hva vil du egentlig oppnå med å fortelle det? Hvis du har en så sterk kjærlighet til denne mannen vil du da ikke tenke på dette.
MissMe*med*lillegutt Skrevet 27. mars 2010 #7 Skrevet 27. mars 2010 Jeg er bifil og er åpen om det til min samboer. Han fikk vite det når vi hadde vært kjærester en stund og han tok det veldig bra. Han har ingenting imot at jeg er bifil, tvert imot. Det er ingenting galt ved å fortelle din mann at du er bifil. Han vil nok elske deg like høyt fordi! Når man er i et forhold skal man kunne dele alt sammen, også dette, så jeg synes absolutt du kan fortelle ham det
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #8 Skrevet 27. mars 2010 Neih.. Greit nok hvis han fikk vite det fra starten, men ei god stund senere? Du skal jo ikke gjøre noe med det når du er sammen med ham uansett.. Blir som å si" jeg kan også falle for menn med rødt hår, btw.." til typen sin med mørkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå