Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 ???????????????????????????? etter et spørsmål? Holder det ikke med ett?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Det er vel for å understreke at vedkommende er ekstra forvirret eller spesielt nysgjerrig:-)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Vel da må jeg bare si, det er fryktelig irriterende!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 Ville tro at spm.tasten hang seg opp og at personen som skrev ikke gadd å rette det opp :-p
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 Og du viste hvor sterk din irritasjon er ved å gå for utropstegnoverdose:-) Bra kommunisert!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #6 Skrevet 27. mars 2010 Hehe, 20.07. Kanskje det asså. Men ser de som signere med nick som bestandig har maange spm tegn.. Unødig mange.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #7 Skrevet 27. mars 2010 er du gravid ? hahahaha, siden du overreagerer slik, må det vel være hormoner ? haha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mortilbarn Skrevet 27. mars 2010 #8 Skrevet 27. mars 2010 Mener også det er unødvendig. Man lurer ikke mer på spm med flere tegn, man viser derimot at man ikke fulgte med i timene på skolen/må uttrykke seg på en meget irriterende måte for å få fram at de ikke har peiling. Samme med de som skriver med store bokstaver.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #9 Skrevet 27. mars 2010 Nei forsåtenk jeg er ikke det.vanvittig irriterende med folk.som ikke skjønner hvor man skal sette kåmma pungtum eller utropsteeein eller spørsmålteeeein.haaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bittebittebittelitt irriterende bare. Kanskje jeg bare er premenstruell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå