grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 er i uke 29 nå.. vet det er tidlig men er litt kontrollfrik.. haha så jeg liker å ha ting gjordt. samta t jeg knapt nå klarer å gå så da kan jeg bare tenke meg til hvordan det blir senere i svangerskapet.. så i dag er søskenvogna kommet i hus.. et kjempe stilig lekegrind teppe og lekegrinda kommer på tirsdag:) 17 mai klær til gullgutten er i boks og nå skl jeg nyte kvelden med film og snop.. andre som har begynt å komme i orden med bebi stæsj?
Ladybug~N&E Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 har har vi vel vært så nogenlunde i orden ganske lenge. 35+5 i dag. alt av babyutstyr er klart og klærne er vasket og lagt i skuffer. noe nytt tøy er kjøpt inn da vi visstnok venter ei jente denne gangen og har gutt fra før. har igjen å ordne med stelleprodukter, apotekvarer og litt tepper og sånt. men utenom det så er alt på plass. har tatt litt nå og da for å slippe å ta alt på slutten. og vi har sluppet unna de store innkjøpene da vi har alt fra før av. det eneste som ikke er klart er vel muligens meg selv;) har lokalisert fødebagen men ikke puttet noe i den. jeg har tusen ting i huset å gjøre ferdig. kjøkkenet er under oppussing. samme med soverommet vårt. blæh..... mye å gjøre og ganske liten tid å gjøre det på!!!! er heldigvis i god form så alt ordner seg nok;)
husmus &2 Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Jeg runder 34 uker i morgen og vi fikk endelig rotet oss til å kjøpe sprinkelseng og madrass i dag. Det er fint lite vi trenger siden vi har det meste fra før, men nå venter vi jente og heldigvis var vi litt føre var forrige gang og har ganske mye nøytrale farger. Noe rosa har det blitt gitt allikevel. Det eneste som står igjen er bare noen ting fra Apoteket og så tror jeg jammen at jeg skal pakke en fødebag denne gangen. Det gadd jeg ikke forrige gang. Nå SKAL medbrakt shampoo og balsam i bagen, det er helt sikkert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå