Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 vi skal gifte oss til sommeren og vi har snakket llitt om utdrikkningslag og sånn, så kom vi inn på temaet strippere og jeg sa at jeg synes det var ganske ekkelt og at jeg skulle værtfall ikkr ha noen strippere. han vet godt at jeg er imot strippere og var veldig enig at jeg ikke skulle ha noen strippere i mitt lag. Dette kom opp som samtaleemne i en bursdag, at noen venniner sa at de skulle leie inn stripper til meg. jeg sa nei i bursdagen, når vi kom i bilen sa også min samboer at han ikke likte dette. Men i dag plutselig sa han ,mens vi var sammen med noen andre: Silje nekter meg strippere ho.. Hva mente han med det? trodde ikke han likte dette heller, nå lurer jeg på om han egentlig ønsker strippere likevel? og jeg føler meg ikke konfortabel med at han har slike tanker.. Hva tror dere?
Gjest ->>- Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Jeg tror at om du ikke bare kan spørre ham hva han mente med det, så er dette ekteskapet ganske doomed i utgangspunktet, og du kommer til å skrive fortvilte "min mann ser på pooooorno!"-innlegg her om et års tid.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 Han er mann, ergo har han slike tanker. Kan du ikke bare spørre ham? Dårlig start på ekteskapet hvis dere ikke kan snakke sammen.
Gjest Sauen og ungene Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 Hva han mente er ikke akkurat lett for oss å vite, siden vi verken kjenner ham eller var tilstede når han sa det. Det mest sansynlige er vel a)Han fortalte fakta, som en form for spøk/erting b)Han fortalte fakta, og er uenig i dine uttalelser c)han fortalte fakta. Enkleste måten å finne riktig svaralternativ er vel å spørre ham det gjelder.
Rampongi Skrevet 27. mars 2010 #6 Skrevet 27. mars 2010 Det er vel bare å spørre fyren det. Men jeg regner med han sa det på den måten for å unngå pæs fra kompisene. enklere å skylde på deg
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #7 Skrevet 27. mars 2010 Neida, han liker sikkert ikke å se på halvnakne, deilige damer som vrir seg etter dunk-dunk-musikk:-)
nicless Skrevet 27. mars 2010 #8 Skrevet 27. mars 2010 Tzz.Han tulla sikkert for å terge deg litt ;-D
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #9 Skrevet 27. mars 2010 Klart han vil ha strippere- det er jo kult for en mann. Menn sier og gjør mye rart for husfreden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå