Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Jeg skal i bryllup og lurer på om jeg må kjøpe meg ny kjole. Man skal vel ikke gå i sort eller hvitt i bryllup, men hva med en kjole som er sort OG hvit? Jeg har en enkel kjole (type "den lille sorte"). Den rekker til litt over knærne. Rundt livet har den et hvitt knytebånd/belte i noe tyllaktig stoff. Stroppeløs. Kan jeg gå med den og med noen lave sorte eller hvite pumps til? Eller må det være lang lilla silkekjole og bolero, liksom?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Den har forresten et litt sommerlig preg, men er allikevel litt pyntet, syns jeg. Ikke noe kjole som skriker oppmerksomhet... HI
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Man skal vel i utgangspunktet unngå sort og hvitt i bryllup. Jeg syns du kan bruke den så lenge det er litt hvitt, da blir det ikke begravelse liksom. Men går jo an å spørre bruden, hvis hun er typen som tør å si nei.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 Høres helt kurant ut, det er ikke så nøye lengre med disse reglene uansett. De som bryr seg mest om dem er gamle damer som bruker mye av tiden sin på å opprettholde sosiale spilleregler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå