Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Jeg smakte en sjokoladekake en gang i en barnebursdag, den var ikke god, skjønte godt hvorfor min datter ikke ville spise opp sitt stykke. Vi begge er utrolig glad i sjokoladekake til vanlig!
Hopptetussa90 Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 Ikke akkurat kake, men var noen skikkelig fæle vafler jeg fikk servert en gang. De smakte sur rømme.
The Bad Gal Skrevet 27. mars 2010 #6 Skrevet 27. mars 2010 Jeg brekker meg av alt med marengs, jeg hater marengs! Ellers er jeg stortsett altetende når det kommer til kaker;-) (kan fint spise rundt marengsen, fyllet er jo oftes godt!)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #7 Skrevet 27. mars 2010 Liker hverken delfi(a)kake eller svissrull. Eller har jeg smakt noen sure bløtkaker.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #8 Skrevet 27. mars 2010 En amerikansk kake hvor man bruker sånn fruktmos til barn i. Fysj.. Kvalmeste kaken jeg har smakt..
Gjest Skrevet 27. mars 2010 #9 Skrevet 27. mars 2010 Vet ikke hvordan det skrives men prøver meg Sachertorte... Grusomt... og jeg er skikklig kakemoms...var noe med aprikos i den tror jeg og det hater jeg ...
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #11 Skrevet 27. mars 2010 Jeg ble en gang servert en bløtkake, som så veldig god ut, men var full av svisker. *urk* Bare krem, bløtkakebunn som smakte gamle egg, og svisker. Grøsser enda ved tanken....
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #12 Skrevet 27. mars 2010 Litt utenfor tema, men jeg har faktisk smakt morkake..blæh! En helt annen kultur der vi var..
Lemonia Skrevet 27. mars 2010 #13 Skrevet 27. mars 2010 Delfiakake (kvalmende) og Tropisk Aroma (sjokoladeglasur har ingenting å gjøre på krydderkake).
Hopptetussa90 Skrevet 27. mars 2010 #14 Skrevet 27. mars 2010 Mmmm. Takk. Nå ødela du den gode følelsen jeg hadde da jeg puttet sjokoladekaken i munnen.
Gjest Skrevet 27. mars 2010 #15 Skrevet 27. mars 2010 Seriøst 22:01? Ble nysgjerrig nå Hvor var dette?
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 27. mars 2010 #16 Skrevet 27. mars 2010 Sviskekake er jo kjempegodt! Morkake??? Hvem sin, om jeg tør spørre?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #18 Skrevet 27. mars 2010 Tanta mi er ei katastrofe på kjøkkenet. Hun lagde engang ei kake full av havregryn.Den var heslig! Ellers fikk jeg servert kake på et hjemmebesøk jeg var på engang (jobber i barnevernet).Det var ei bløtkake full av ananas.Ananassafta hadde blanda seg med kremen, og det hele var fuktig og ekkelt. Da sleit jeg skikkelig:/
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #20 Skrevet 27. mars 2010 Naboen min lager stort sett vonde kaker, men eplekaken hennes er grusom.. Understekt supertynn paideig, som ikke stekes før fyllet blir slengt på.. Epler i skiver, ca 5 dl sukker også dynkes det hele enten i vaniljesaus eller creme fraiche før det får en liten tur innom ovnen... *ughh*
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #21 Skrevet 27. mars 2010 En slags grov blåbærmuffins - ikke god!
respektatauten Skrevet 27. mars 2010 #22 Skrevet 27. mars 2010 min kjære tok en gang et stoooort stykke med det som såg ut til å være en god kake, men så var det MØRK HEMMELIGHET!!! krem med rosiner, svisker og hermetisert frukt, kledd med sjokolade.. det må sies at han ikke spiste opp! =P
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 27. mars 2010 #23 Skrevet 27. mars 2010 En liten tur innom ovnen... lol! Noen jeg kjenner baker også noe helt grusomme kaker. En gang jeg var der hadde de bakt kanelboller. Men de var digre, luftige, duftet nydelig og var rykende ferske da de ble satt på bordet.. trodde jeg. Da jeg tok en bolle, oppdaget jeg til min store forskrekkelse at den veide et halvkilo, var tørr og varmet i mikroen. Høflig som jeg er, spiste jeg hele. Glemmer det aldri!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #24 Skrevet 27. mars 2010 Amerikans bløtkake *æsj*. Den såg kjempefin ut men smaken var like vond som kaken var fin (. Delfiakake og ostekake er heller ikke min favoritt. Kan også nevne hjemmesnekra bløtkake *usj* da skal man vite hva man holder på med. Det enkle er ofte det beste. Kan tenke meg den bløtkaken med ananas var fæl ja.. Jeg er kresen på kaker men elsker å lage og spise de hehe
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #25 Skrevet 27. mars 2010 Noen tyske småkaker, smakte spy og harsknet fett, var dårlig i flere dager etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå