Gå til innhold

En liten meningsmåling : Onepiece - Hot og Not ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Onepiece til voksen, samt alle etterlingninger.

Bare for moro skyld :-)

Her er det : Not

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert digg til hjemmebruk. Men jeg så en dame med en rosa onepice på oslocity igår, og hun så ut som en gigantisk baby. Manglet bare smokk og rangle.

Skrevet

"Digg til hjemmebruk", er det ikke først og fremst sine nærmeste man bør tenke på?

Not, not, not.

Skrevet

Det er utrolig lite pent. Det er utrolig behagelig.

Skrevet

hehe, tenkte når man er alene hjemme. Tror samboeren min hadde kastet opp litt i munnen hvis jeg gikk runt med en slik.

Skrevet

Men gidder man bruke over 1000 kr på noe man ikke kan hente posten i engang ? Mye som er digg å gå i hjemme...

Skrevet

Jeg har ikke tenkt til å kjøpe en, bare så det er sagt!

Skrevet

hehe - er jo bare en kjempestor tøypose med armer, ikke spes. kledelig. Så noen ungdommer som løp rundt i det i fjor sommer etter å ha drevet med ekstremaktivitet (kald) og det som slo meg var at det sikkert var behagelig, men ikke akkurat kledelig.

På den annen side så synes jeg syltrange jeans med magen hengende uttafor og trusa stikkende oppafor er ti ganger værre.....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hadde det ikke vært for prisen hadde jeg glatt kjøpt en til å dasse i hjemme. Som ikke strammer over magen, f.eks! Jeg er passe diger, så ikke alt som er like behagelig.

Men ute? Blandt folk? NO WAY!

Skrevet

Jeg fikk en fake av mamma igår, og jeg gikk litt fra not til hot ;) Noe så sykt deilig, og jeg syns ikke det ser så verst ut heller. Men jeg hadde ikke brukt 500 kr selv og kjøpt en.

Skrevet

NOT!

Se ut som en forvokst baby frivillig? NOT

Alle jeg har sett med Onepiece får automatisk + 5-10kg samma hvor slanke de er i utgangspunktet.... I tillegg så får du hengerumpe i den.

*grøss*

Skrevet

absolutt NOT

Hve mer det som vil se ut som en forvokst baby frivillig?? Kanskje det er komfortabelt, men kan da umulig være praktisk å gå i???

Skrevet

Not!

Men jeg kunne ha ruslet i en slik hjemme... he he he...

Skrevet

Første gang jeg så reklame for det trodde jeg det var en spøk, men til min store forskrekkelse begynte noen gigantiske Teletubby'er og vandre rundt i gatene her. De hoteste kidsa på skolen har selvsagt en onepiece! (da snakker vi barneskole)

Skrevet

Jeg er generellt veldig glad i kosebukser og tskjorter på hjemmebane, men ikke F om jeg skal ha en sånn;p Kan ikke tenke meg det fremhever en eneste bra ting på kroppen, bare negative ting.

Og skal man på do så må man jo ta av seg nesten hele greiene...

NOT med andre ord:)

Skrevet

ALDRI om jeg hadde tredd på meg noe sånt..

Kan ikke se noe galt i at den slanke 11 åringen i nabohuset går i en, men på voksne, neineinei.

Skrevet

HOT! Synes de er dritkule! Har flere:)

Har brukt de på afterski i vinter også:)

Skrevet

Sikkert digg til sitt bruk, men jeg synes de er ditstygge! Blir et stort NOT fra meg også! (og jeg er født og oppvokst i joggebukse!)

Skrevet

NOT! Jeg hadde faktisk ikke klart å ha det på med alene hjemme engang.

Skrevet

HOT.

Er supersupersuper deilig å ha på seg:o))) Skal ha den på meg på nattevakt i natt faktisk!:))

Og hvis jeg ikke kunne hatt på meg slike klær hjemme fordi de hjemme ikke kunne se meg slik, så hadde ikke han hjemme levd lenge sammen med meg.

Skrevet

Jeg kan ikke se at det kan bli mindre hot enn en slik drakt..:-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...