Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 33 uker, og har vert smådeppa de to siste mnd. Begynte med vondt i bekkenet, måtte sykemelde meg, slutte å trene og ta det med ro.

Er jo dønn kjedelig å bare være hjemme, spesielt når en er vant til å trene litt. Blir jo treg i magen av å ikke bevege meg, men samtidig er det vondt når jeg går, så jeg er tvunget til å holde meg i ro.

Sover dårlig om natten, tisser 4 ganger per natt, vanskelig å sovne etterpå, og våkner opp med vondt i hodet HVER dag...Føler ikke jeg kan ta paracet hver dag heller...

Blir litt frustrert, prøver å holde motet oppe men det er jammen ikke like lett alltid.

Også har jeg jo to mnd igjen, lurer på hvordan dette skal gå...:(

Flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det ganske likt... Fryktelig slitsomt på humøret.

Det tok seg opp en periode, fikk litt ny energi og følte meg bra, fikk ordnet til barnerom og bakte en del, men nå kjenner jeg at jeg er sinnsykt lei av å gå gravid. Er 1 uke over termin nå.

Kom meg faktisk ut på en tur i dag, og det gikk overraskende bra, men klarte selvfølgelig å skli på noe grus da jeg var nesten hjemme, og strakk et eller annet i bekkenet, så nå klarer jeg knapt å vagge meg fra sofa til do og tilbake igjen.

Slettes ikke lett å holde motet oppe, men jeg er helt sikker på at disse plagene er glemt så snart vi har de små knøttene våre i armene. Håper det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...