LittLykkelig Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Åååh sorry, må bare klage litt. Er så drittlei av å ha store pupper! Har gått rundt med feil BH-størrelse nå i alle år. Prøvd forgjeves å presse puppene inn i de største str på H&M, kun med resultatet at halvparten stakk utfor. Fant dermed EN BH på lindex som passet sånn halvveis. Helt standard ensfarget hvit eller svart. Har 6 stk av samme som jeg nå har brukt i sikkert 4 år. PISSE lei! Savner sexy undertøyssett i friske farger.. Fant akkurat Change som har store størrelser. Gikk innom idag, og de hadde nøyaktig EN amme BH. Blonder og greier, syns ikke puppene så bra ut i den i det hele tatt. Men måtte jo nesten bare kjøpe den i den største str, ellers må jeg jo gå uten hele ammetiden.. Har hørt såå masse bra om ammesingletene på H&M. Innesydd BH-topp greie ja.. Orka ikke prøve en gang. Så ammesinglet kan jeg bare glemme. Åh blir så sint. Så alle som ønsker seg store pupper, sett heller pris på å kunne kjøpe BHer overalt. Det er virkelig ingen lek å ha digre meloner i 90 H (vet ikke om det er riktig str heller..) Vi med store pupper får aldri ha push up, men vi må ha flate kjerringBH'er..
2010 Mammaen Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Huff, det er ikke lett! Jeg kan vanligvis kjøpe på HM og Lindex, men ikke nå jeg heller :-( Var på Lindex i går, men der var det ikke mye lekkert altså! Tenkte meg en tur innom Change jeg også. Trenger E cup (og muligens F hvis de vokser enda mer mot slutten og med melk). DYRT er det også! Jeg så forresten en kjempefin ammebh på en av sidene som det er linket til her inne på BIM. Mener å huske at de har str opp til I eller J. Problemet er jo at man ikke får prøvd den på. Og jeg har fremdeles 7 uker til termin, så jeg vil vente i alle fall en måned før jeg bestiller.
Nickey Mouse Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Høres kjedelig ut. Du fikk meg ihvertfall til å sette pris på min (foreløpige) A-cup et par minutter...
Lille skatt og lillesøster Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 Ikke lett, selv for en som vanligvis bruker 75-80 d, men jeg har hvertfall funnet noen i kjedebutikkene som passer. Så du har all min sympati! Tenkte jeg skulle tipse deg om en undertøysbutikk i Ullevålsveien, nesten oppe i St. Hanshaug- krysset (husker hva den heter). Har ikke vært der selv, men jeg mener jeg har lest her inne at de har store størrelser.
Fifrildi Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 Hvis du bor i Oslo kan du også prøve norsk undertøysmagasin og Triumph (i hver sin ende av gata vis a vis Steen og Strøm) samt La Lina. Når du har funnet størrelsen din så går du på Bravissiomo eller figleaves (siste er min favoritt spesielt siden de har brukeranmeldelser der) og så bestiller du deg noen på nett. Jeg har 70E til vanlig, en størrelse som heller ikke føres i Norge annet enn noen få steder til ublu priser og ikke nødvendigvis noen bra kvalitet. Jeg er feks sterkt misfornøyd med alle bh'ene mine fra Change fordi de fort blir glatte i stroppen slik at stroppen siger og blir lengre i løpet av dagen. Litt mer forventer jeg når jeg betaler 500-800 kr pr bh!
vero:o) Skrevet 27. mars 2010 #6 Skrevet 27. mars 2010 kjenner til det har siden jeg var 15 år måtte kjøpe bher fra 500 kr og opp.. sånt er det nå bare... jaja koster å ha pupper heller det en ikke ha noe
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 27. mars 2010 #7 Skrevet 27. mars 2010 Er sååå enig med deg!! Om jeg skal feks finne topper som passer over brystdelen må jeg jo ha large og da blir de jo for store de andre stedene.. Og når det gjelder bher er det håpløst! Jeg har funnet meg noen i triumph på reimers som jeg bruker til vanlig når jeg ikke er gravid. De finnes både i hvit og svart, kjedelige å se på, men støtter bra. Er i den minimizer serien.. Nå har jeg kjøpt ammebh på reimers, i triumph det også. Behagelig å ha på ialelfall selv om den er rimelig kjedelig den også!! Sjelden de lager noe lekkert som sitter godt til oss, desverre.. Gleder meg til jeg er ferdig å amme nr 2, da skal jeg under kniven!!! Orker ikke store pupper lengre!
LittLykkelig Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 27. mars 2010 Takk for sympati og tips Skal i allefall levere inn den jeg kjøpte idag på Change, vil ikke ha masse blonder og spiler i ammeBH. Så på BHene til Triumph og tror heller jeg vil ha en slik uten spiler og i microfiber. De skal jo tross alt være behagelige.. Kan i allefall ikke gå rundt sånn som nå, puppen tyter ut og det kommer råmelk på genseren! :| Håper puppene krymper masse under ammingen. Må være deilig å ha en størrelse D på H&M eller mindre..
M@msen Skrevet 28. mars 2010 #9 Skrevet 28. mars 2010 Jeg har det samme problemet- store pupper... Fant noen på cubus under forje amme periode, de harr sånn "vanlige" amme bh`er opp til F, og jeg kjøpte 3 stk når det var 25 % avslag:) Men de er jo selvfølgelig kastet nå, så da må jeg ut på jakt igjen... så noen på baby proffsen på nordby senteret, så får sjekke de ut neste gang...selv om de var litt dyre... Klem
lillenims Skrevet 28. mars 2010 #10 Skrevet 28. mars 2010 underverker.no har amme-BHer i store størrelser, og du får bytte til annen størrelse om den ikke passer. Ta mål slik de beskriver først, så er sjansen større for treff på første forsøk :-) Sånn for utenom amme-tida så er det verdt pengene å investere i et par-tre gode BHer fra en skikkelig undertøysbutikk. Det koster kanskje 5-600 kr pr stk, men det er så utrolig mye bedre (og finere!) å gå i enn noe som IKKE passer. (Og så blir det billigere enn stadige feilkjøp...) Mange slike butikker tilbyr også å lagre opplysningene dine, og kan gi beskjed når de får inn nye ting i din størrelse - eller mannen/sambo/kjæresten kan stikke dit og ha sjans til å kjøpe noe i riktig størrelse (overdeler kan som regel byttes, men det er jo hyggelig om han gir deg cirka riktig størrelse).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå