vindenn1 Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 er litt nervøs altså...selv om jeg var forrige mandag på ul og vet at barnet lever, synes jeg alle andre har begynt å kjenne liv for leeeenge siden... tenker at det er noe galt siden min er så rolig. Morkaka ligger mot ryggen så den skulle heller ikke være i veien...huff alltid noe å bekymre seg over..
Petit-Potet Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Jeg er 21 uker og kjenner heller ikke sterke spark. Mest bobler enda! Har også tenkt tanken at baby kanskje er litt svakere til nå enn andre babyer. Men gir lillegutt en uke eller to, tre til før jeg bekymrer meg skikkelig. Lykke til!
Håp på 1 til :0)-Overtid Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Samme her, jeg er i min 22. uke og kjenner veldig lite. Små antydninger til bevegelse nå de siste dagene bare. Og dette er min 2., så jeg trodde jeg skulle kjenne noe mye tidligere. Har også morkaka på baksiden. Det er vel bare å vente i spenning...
mammaløve Skrevet 28. mars 2010 #4 Skrevet 28. mars 2010 Håper dere får kjenne noen karatespark snart I følge min jordmor er det like vanlig å først kjenne sikre tegn i uke 22-23 som i uke 18-19, så det er helt sikkert innenfor normalen..kommer helt sikkert an på hvordan småen liker å ligge (om han/hun sparker innover kjenner man ikke stort) og hvor følsom man er for bevegelsene. For ikke å snakke om hvordan aktivitetsnivået til småen er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå