Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 noen som vet hvor og hvordan jeg kansøke? Har vært på nett og søkt på det, men den i rogaland, som jeg har hørt skulle starte nå i høst finner jeg ikke noe info på. Heller ikke søknadssjema. Var en i Harstad som tydelig hadde startet nå i januar, men den er det nok for sent å begynne på. Er jo snakk om 2 mnd, og 2 samlinger jeg da ikke har fått med meg.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Opptaksfristen til vernepleierutdanningen var 1.mars, så du må nok vente til neste år.
bamali 2rosa og 1blå Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Opptaksfristen er 15 april..gå inn på samordna opptak, der finner du alle plassene som har vernepleierutdanning fra høsten og det er der du søker. Lykke til og velkommen som kollega om noen år!!!!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 samordna opptak? hvor da? Takk:) kan godt hende vi kunne vært kolleger nå allerede, jobber nemlig i pu bolig, kunne bare tenkt meg litt mer ansvar, og høyere lønn. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå