Gjest Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Hvor lenge må jeg vente før jeg kan amme etter å ha tatt litt champagne og en cider eller to?
rampete robin Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Kommer ann på hvem som svarer... Drikker jeg små mengder alkohol, så tenker jeg ikke på tiden. Vet det andre som gjør det, så du kan få mange forskjellige svar. Jeg ammer når det passer dersom det er snakk om små mengder alkohol.
Gjest Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Det anbefales totalt avhold de første seks ukene etter fødsel, men etter det er det vel 2-3 timer etter EN enhet Kan lese mer om det på www.ammehjelpen.no!
Gjest Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 Jaaa, altså, jenta mi er bare 10 dager, men en av mine nærmeste venninner fyller 20 år i dag og jeg har gledet meg veldig til bursdagen hennes... Kan jo alltids la være, men jaa:-p. Hm.
Gjest Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 Jeg ser nå at jeg ikke bør drikke noe. Men da er jo den saken grei:-). Takk for hjelp!
Gjest Skrevet 27. mars 2010 #6 Skrevet 27. mars 2010 ER DU GAL!?!?!? hvordan kan du bare tenke på alkohol/fest 10 dager etter fødsel!? skjønnerdu er unge, ja... stakkars barn.
Gjest Skrevet 27. mars 2010 #7 Skrevet 27. mars 2010 Jeg sa ingenting om fest. Bare et selskap. Og hun skal ikke være med, jeg blir bare borte noen timer mens hun er hjemme med pappaen sin. Så egentlig ikke så synd på henne. =)
rampete robin Skrevet 27. mars 2010 #8 Skrevet 27. mars 2010 Unødvendig av frøken strøken å svar på den måten synes nå jeg da... Selvfølgelig er det ikke synd på frøkna di :-) Gratulerer som nybakt mor!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 27. mars 2010 #10 Skrevet 27. mars 2010 Frøken Strøken burde holde seg for god til å komme med slike tåpelige kommentarer. Gå ut å kos deg, men om du vil drikke alkohol bør du gi mme til du er sikker på at alkoholen er ute av melken. Den er ute av melken samtidig som den er ute av blodet:)
Gjest Skrevet 27. mars 2010 #11 Skrevet 27. mars 2010 MME er jo en idé, men tror jeg bare lar være. Like greit, takk fors var
cherry coke Skrevet 27. mars 2010 #12 Skrevet 27. mars 2010 Hehe, Frøken Strøken. Idiotkommentar!! Man skal vel helst la være ja. Men er sikker på at du koser deg like godt med brus eller noe annet godt=)
Supermamm Skrevet 27. mars 2010 #13 Skrevet 27. mars 2010 Ser du har bestemt deg for å ikke drikke, kanskje like greit denne gangen? Ta deg heller en liten fest når babyen din er over 6 uker. Da kan du jo pumpe deg litt i forkant slik at pappaen kan gi et par måltider på flaske til melka er fri for alkohol. Kos deg i selskap allikevel, trenger jo ikke alkohol for å ha det gøy;)
Gjest Skrevet 27. mars 2010 #14 Skrevet 27. mars 2010 Hei skjønne=). Da er jeg vel hjemme, holdt meg unna alkohol, det var ikke leeeettt, men ja, litt fornøyd med meg selv. Og deilig å være hjemme hos lillejenta mi igjen, savnet henne veldig mye=).
aomeg Skrevet 27. mars 2010 #15 Skrevet 27. mars 2010 Frøken strøken ... du er boss. jenta ber om råd.....ikke om din definisjon om hjelp/AA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå