moota m storebror&lillebror Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Igår fikk jeg henta en hel del til uteområdet som jeg skal lage til barna her hos bf. Og så fikk jeg kjøpt meg litt kjempe kjekke klær! Idag har jeg fått vaska leiligheten, vaska masse klær, rydda og handla en del, også blomster til å ha ute og et par blomster som frisker opp inne =) Imorgen skal vi ha frokost med egg og kakao og bare kose oss. Lage klart en del av uteområdet og leke ute om været tillater det =)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 Hva du skal lage? Var det slik at bf også har flyttet eller husker jeg helt feil? Deilig med slike helger:)))
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2010 He he bare lage til med sandkasse, rutsjebane og litt leker ute =) Bf skal selge gården ja, men har ikke flyttet enda. Han hjelper meg litt med barna og handle og lage til og slik da =)
blond Skrevet 28. mars 2010 #4 Skrevet 28. mars 2010 Det høres veldig bra ut for ungene at dere gjør hyggelige ting sammen! Og selvsagt for dere også.
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2010 Ja barna synes det er veldig gøy!! =) Og det er koselig å få hjelp, ikke (nesten) alltid gjøre alt alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå