Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Herpes genitalis da mener jeg... Mistenker at jeg har det. Har et lite sår ved inngangen til skjeden. Det er på str med en tiøring og det klør bittelitt.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 http://images.google.no/images?hl=no&q=herpes%20genitalis&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi der vil du sikkert finne noe.. Men ADVARSEL! Veldig "utbrettende" bilder!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Kvalmt kvalmt kvalmt kvalmt kvalmt!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå