Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Har nå i straks en måned blødd brunt blodslim om morningen og formiddagen. Stort sett ikke noe på ettermiddagene. Men nå i det siste har jeg blødd frisk blod etter hvert samleie. Har ikke noe smerter eller mensen men det er jo kun 4 mnd siden jeg startet på pillene så jeg tenker det kansje kan ha noe med di å gjøre? Eller skal jeg ta kontakt med en lege?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Kan være p-pillene som er årsaken til alle blødningene. Jeg ville kontaktet lege slik at du evt. kan prøve et annet merke. Muligens det må gå seg til også, jeg aner ikke!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Så lenge det ikke er noe annet enn pillene kommer jeg ikke til å bytte. Di eneste pillene jeg aldri har hatt noen problemer med . Håper det går seg til men ser ikke noe krise hvis det ikke skulle gjøre det. Var mest bekymmret siden jeg blør etter samleie. HI
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 Sånn har jeg hatt det siden august, men har enda ikke somla meg til å ringe legen. Du trenger nødvendigvis ikke ringe dem i morgen, som regel er de ikke keene på å bruke opp øhjelpstimer på ting som har vart i flere mnd'r. Men klart, du kan jo ringe og bestille en time.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå