Gå til innhold

Alexander er kommet til verden


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår kom akkurat til termin, den 26. Mars! Natt til fredag begynte riene, kl fire dro vi til Ahus, det var fem minutter mellom riene! Halv tolv gikk vannet, og 13.55 ble gutten vår født! Han veier 3690 gram og er 49 cm lang! En nydelig gutt med masse lysebrunt hår! Vi er kjempe fornøyde med Ahus, og koser oss på familierom på barsel! Gled dere jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med den lille prinsen og vell overstått! :-)))

Skal på ahus selv og går bare og venter på at tulla vil ut:-)

Skrevet

Gratulere så mye med prinsen:o)

Skrevet

Gratulerer så mye! Godt å høre at det er noen som føder til termin, så mange jeg kjenner som går over for tiden :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...