trolla <3 <3 Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Lurer på hvor jeg kan få kjøpt det. Alle steder jeg har lett, har de kun fra 86 og oppover. Har en Reimadress i 74, men den er alt for stor til at jenta mi kan krype i den. Hadde jo vært fint å kunne hatt henne med ut på verandaen nå som det begynner å varme i solveggen. Hun har akkurat begynt å slippe seg når hun står oppreist, men i hovedsak kryper hun når hun skal noen steder. Vet noen om plasser hvor de selger uteklær fra str 68?? Ikke nødvendigvis de dyreste da jeg regner med hun vokser fort ut av dem og hun ikke trenger å sitte i snøen osv. Er uansett bare ute når sola varmer litt. Ellers sitter hun jo i vogna.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 http://www.flinkmamma.com/Varer-all-03.html Hva med disse da?? Har lett igjennom barnas hus, hm, ellos, lindex osv nå =P Husker ikke hvor jeg fant de.. Men tror det var disse.. Mener jeg har sett str 68 i en eller annen butikk også, men har helt hjernteppe nå....
*Joa* Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 reima har klær fra 68... uteklær. Har vertfall sett to delt sett med jakke og bukse i allværs stoff...mykt og godt
rampete robin Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 Jeg har en rose dress i str 74 fra Kappahl eller lignende. Kan ikke sitte i snø med den da...
Kamomille Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 Kan du ikek ha vanlig bukse og jakke da??? Hvis det kun er på verandaen og det ikke er snå, så trenger hun vel strengt tatt ikke andre uteklær??
lille sprelle Skrevet 27. mars 2010 #6 Skrevet 27. mars 2010 kjøpte mykt og godt regntøy på name it i fjor Str. 74 - har slank jente som var litt kortere enn det da, men det gikk fint. Hadde også reima vårdress i str. 68 tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå