Gå til innhold

Onepiece

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er forskjellen på den "orginale" fra nett og den på only?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At de er like stygge?

Skrevet

Mest sannsynlig bare merket ja. Noen hevder sikkert at Onepiece har bedre kvalitet, akkurat som de som kjøper Prada istedetfor H&M.

Skrevet

Hvor får man de billigste hen da?

Jeg har lyst på en til innebruk, men siden jeg aldri hadde vist meg utendørs i noe slikt, er det samme for meg hva merke det er....

Skrevet

Blir vel Only det da kanskje??

Skrevet

Fatter ikke at voksne folk vil ha på seg det der..ser virkelig ikke sjarmen i å se ut som en forvokst bleieunge, innendørs eller ikke...

Skrevet

Eller kanskje et helt annet sted, frk. Spydig?

Skrevet

De største forskjellene er pris og passform syntes jeg.

Den orginal OnePiece har dette lave skrittet, noe som jeg syntes var litt ubehagelig. OnePiece er også varmere enn den fra only. Jeg er mest fornøyd med den fra Only, den er litt tynnere og går helt opp i skrittet og koster bare 500.

Skrevet

15:29: Det ville vært en likhet, ikke en forskjell. Nå har du lært noe i dag også :)

Skrevet

Den ekte har glidlås hele veien opp, slik at man kan lukke hetta igjen. (ikke skjønner jeg vitsen, hehe) Er vel ingen som går sånn men=) De fake har ikke det. Også er de tykkere ja, sikkert bedre kvlitet.

Jeg synted de er drit kule, men får meg ikke til å bruke så mye penger på en joggedress, så jeg har den fra only.

Skrevet

De på Lene V har også glidelås helt opp nå. De koster 800.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...