Gå til innhold

Skal jeg? Skal jeg ikke?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er meget usikker om jeg er gravid, men tror det mest sannsynligvis ja! Jeg husker ikke nøyaktig når det var siste menstruasjon. Mener det var uke 8. Men da er jeg omtrent 4-5 uker på vei?

Prøvde å si til samboeren min at jeg er kanskje gravid. Men han ville ikke tro helt på og håpe for vi har prøvd å få barn siden sen sommeren, så det har vært skuffet på gang på gang til januar, ga jeg virkelig opp og ikke ville fortsette :P

 

Er redd om det er forsinkelse menstruasjon, derfor tør jeg ikke kjøpe gravidtest - og bli enda skuffet......

 

Når var det deres siste menstruasjon . om det er uke 8 så er vel mer sannsynligvis at jeg er gravid?? :P

 

Har 2 piker fra før, 13 år og 6 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min siste menstruasjon startet også 24.02, så vi er flere som ligger ann til å ha termin i begynnelsen av desember. Jeg testet positivt 26/2, spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant endelig ut og hadde faktisk mensen den 17 februar.. så termin er den 26.november.. da flytter eg inn i november termin. men tror sannsynligvis mest det blir desember barn på meg...

Så vil gjerne være her også og bli kjent med dere om jeg har da lov?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-) Min siste mens startet 4.mars....og jeg er gravid. Testet i dag med testpinne. Skal levere urinprøve til doktoren i morgen for å være sikker.....Jeg har en jente på 6 år fra før av :-) Har så lyst å fortelle henne, men det er vel litt tidlig ennå ??? Har du noen tips til hvordan fortellle ?

 

Lykke til, bare ta testen. Godt etterpå. Jeg grudde meg også, men det var utrolig godt å ha gjort det.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...