Gå til innhold

Herlig søskenreaksjon :-)


Efua Menu♥  Gutetvillingar

Anbefalte innlegg

I går fekk jentene våre på snart 5 og 3 1/2 vite at mamma har to babyar i magen. Det var så herleg å sjå reaksjonane deira. Spes ho eldste strålte av glede og dei kom bort og begynte å kose med magen min med ein gong.

 

Storesøster vil ha ein lillebror og lillesøster ei lillesøster så no fann dei jo ut at det må bli begge deler sidan det er to. Så bestemte dei namn på rappen; Celine og Olaf. Olaf heiter bestekompisen til storesøster...

 

Vi prøver å seie at det kan likegodt vere to jenter eller to gutar, men veit ikkje om det går heilt igjennom. Så såg vi på ein episode med jordmødrene med trillingfødsel og det var fint. Heilt greit å sjå både keisarsnitt og vaginalfødsel når ein fortel at det går bra med mammaen og babyen. Det er viktig at dei forberedar seg godt. Det kan gå galt, tvillingane kan bli født mykje for tidleg og vi må vere masse på sjukehuset.

 

Lillesøster vart fødd heime på stua medan storesøster sov. Denne gangen blir det litt annleis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hyggelig at søsknene gleder seg :-)

 

Mine store gutter er like gamle som jentene dine, og de gleder seg også til babyen kommer.

 

Vet ikke enda hvor mange jeg får. Det er mannen min som har overtalt meg til å få barn nr 3 og han vil ha flest mulig, så han håper på tvillinger. Jeg er tvilling selv og har flere tvillingpar på morssiden. Men det blir vel bare en :-)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig historie:) Herlig å høre at søsknene gleder seg også, ikke bare foreldrene. Selv har jeg en gutt på 1,5 år som skal bli storebror. Han skjønner nok ikke så mye av det enda, men i dag møtte vi en baby og han var kjempefasinert! Snakket masse om baby etterpå, så det er jo lovende:)

 

Masse lykke til med både tvillinger og storesøstrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...