Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Skjønner ingenting. Har ordentlige menssmerter, men har ikke fått mensen...!? Sist gang jeg opplevde det var jeg gravid med minstejenta, men jeg kan ikke være gravid (har kobberspiral). Nesten litt nervøs her!!
melkekua™ Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Tror jeg har lest at man kan ha menssmerter uavhengig om det skulle vært menstid (altså ikke graviditet). Er du fortsatt usikker får du snakke med legen/gynekologen din.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Ta en graviditetstest, fullt mulig at du har blitt gravid til tross for kobberspiralen. Om den er negativ og du ikke får mens, så kan det være andre årsaker. Cyste f.eks. Ufarlig som oftest, men vondt.
lille sprelle Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 jeg får det i forbindelse med eggløsning - har kobberspiral
PAVEEL Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 Du kan få mensen av meg hvis du savner den altså;p Jeg har både smertene og mensen inntakt. hrmf...............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå