Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er Palmesøndag i morgen og dermed påskestart selv om ferien starter onsdag (for mange av oss). Dermed er det påskestart i dag, akkurat som jeg vil kalle det jul fra skolen slutter til nyttårsaften selv om det er arbeidsdager mellom.

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Helt enig. Lørdag før Palmesøndag er en dag i påsken.

Skrevet

Det var bra. Da kan vi ta ut påskepynten i dag. Her feires ikke påsken offentlig, og barna får ikke fri fra skolen eller barnehagen en eneste dag, så jeg har lett for å glemme det før påsken er nesten over.

Skrevet

Den startet for oss når vi kjørte hjemover etter endt bhg.dag igår :-)

Skrevet

For oss og meg starter påsken fredag i palmehelga.

Men glemte påskepynten når jeg var hjemme hos bf igår =(

Så foreløpig er det bare et par blomster og snart en duk som er fremme. Får ta med barna og kjøpe litt på mandag eller tirsdag.

Skrevet

Påsken starter jo nå siden det er palmesøndag imorgen, vi har pyntet her med kyllinger og gule lys + blomster her igår.

Skrevet

Rettelse: De har fri langfredag, og hvis de ikke hadde hatt så mange fridager p. g. a. snø i vinter, ville de hatt 2. påskedag fri også.

Skrevet

Påsken starter skjærtorsdag kl 1800! Så enkelt! :)

Skrevet

For meg starter påsken palmesøndag, men påskeferien starter ikke før langfredag.

Skrevet

Vi pynta til påske fredag før palmesøndag. Så da startet påsken for oss. Har fri fra jobb disse midt dagen, men skal på jobb på langfredag har jobb helg. så da er det greit at det er litt påske før jeg må på jobb igjen.

Skrevet

Til vanlig pynter vi til påsken lørdag før palmesøndag (vil ha den lille pynten fremme litt når jeg førstes pynter), så da starter påsken. Selv om gubben i år jobber disse tre dagene i stilleuke. Så i mårra starter vi påskeFERIEN, men påsken har startet i helga som var.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...