Marbella Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Er det noen som har noen tips og råd........har lest alt jeg kommer, men føler at vi ikke vet helt va vi går til:)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 her i huset lever vi som normalt. øker litt på formengden på slutten. er viktig og holde hunden i form selv om den er drektig, så ikke slutt med turer osv. hvilken rase er det?
Marbella Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2010 Jack Russel- er litt små bekymra, men tror jeg har min egen fødsel friskt i minne:) Hva trenger man til fødselen???
kua kalva,drektig igjen Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 ingenting og bekymre seg for:) jeg har alltid klar sterile hansker, fødeunderlag, håndklær,og glidemiddel jeg lar alltid tispa ta seg av alt, men bruker og tørke de litt ekstra og legge de til pattene. jeg har tatt i mot masse masse valper, og har bare vært borti komplikasjoner 1 gang, da kom det ut 2 valper samtidig og de satt seg fast, så da hjalp jeg ut den ene. selv sitter jeg bare der og ser til at alt går riktig for seg, og lar tispa gjøre jobben
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå