Gå til innhold

hva var den siste gode kaken dere lagde??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lyst på kake til kaffen, men vet ikke hvilken ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe

kjøpte bunn (tredelt) og marsipanlokk, krem, bringebærsyltetøy og banan. Dynket bunnen med melk og la et lag med syltetøy og et med banan. Jevnet ut med krem og la lokket på - nam-nam!

Skrevet

Mandelbunn med krem og blåbær oppå.

Skrevet

Jeg driver og lager en sjokoladekake akkurat nå. Skal lage sånn figurkake med masse smørkrem oppå.

Skrevet

Snickerskake i langpanne!

Fikk masse skryt og måtte dele ut oppskriften :)

Bare google den, du finner mange oppskrifter og nesten alle er like. Jeg lagde kremen oppå med melkesjokolade istedenfor kokesjokolade for jeg elsker lys sjokolade og det ble veldig bra.

Skrevet

Damenes favoritt på detsoteliv.no. Kjempegod og enkel!

Skrevet

Devil's Food Cake. Helt fantastisk!

Men er du ute etter en å spise i dag, kan du glemme den med en gang. Det er et heldagsprosjekt. Men sørg for å prøve den en annen gang :)

Skrevet

Kanelkake... bakte i går i barnehagen. Superenkel, og veldig god!

Skrevet

takk for gode tips :)

det blir kakelaging i morgen, så kan vi ha det til kaffe etter en deilig lammestek!

Skrevet

suksessterte.

Nam nam:)

Skrevet

brownies med firkløver. døds godt! (detsoteliv.no)

Skrevet

Kjempegod og kjempeenkel rotekake!!

Ta en pakke cookieskjeks, sånn med sjokoladebiter f.eks safarikjeks. Knus de i bunnen av form med litt høy kanta, Pisk så en boks fløte til krem, og knus en pakke med pikekyss oppi. (ha gjerne litt store biter). Ha dette oppå kjeksebunnen. Så skjærer du frukt i biter og har oppå. Jeg hadde jordbær, kiwi, druer, banan og litt blåbær jeg fant i frysern!! Nam-nam sier jeg bare ;)

Skrevet

Enkel ostekake, en man ikke steker, med bringebæregelelokk. Synes den er kjemepegod, så jeg kan ikke lage den så ofte, bare når vi skal ha en del gjester.

Skrevet

www.detoteliv.no - gulrotkake fra R.O.O.M

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...