Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 http://dt.no/nyheter/meldt-til-helsetilsynet-1.5040654 Nå synes jeg det er nok. Hva er galt med dette landet? Begynner å bli rimelig fortvilet
simba>>>3gutter Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Nå vet vi ikke grunnen til at de døde, så om det er noe galt med dette landet er vanskelig å si. Hadde vel vært mer overrasket om det ikke var noen som dødet i fødsel siden det er noe av det faligste en kvinne kan gå igjenom hvis man skal se stort på det!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 problemet med norge er vel heller media, Kommer en sak fram så graver de fram så mye dritt de kan om det gjeldene sykehuset. Betyr ikke at sykehuset er noe dårligere av den grunn vil jeg tro. Jeg skal føde på drammen og har vært der en del i forbindelse med svangerskapet og er superfornøyd! føler meg kjempe trygg og i gode hender når jeg er der!
ano`num *17.03.10* Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 Det dør desverre barn under fødsel på alle sykeus i Norge. Noen er forventet, andre er overraskende. Hadde sommerjobb på barsel et år, og ble rimelig overrasket da jeg kom inn på et rom og oppdaget et dødt barn i kurven som stod der. Hadde ikke fått beskjed. Glemmer nok aldri det synet!!
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 jeg sku egentlig føde på Kongsberg men etter så mye snakk frem og tilbake at de ikke ville åpne til sommeren (da jeg har termin starten av Juli) så ringte jeg selv drammen og fikk plass der. (regner da med det siden jeg skal på omvisning der den 19Mai) Så jeg tok ikke sjangsen og vente til de sku åpne.. Jeg har hørt mye bra om Drammen.. som de sier det kan skje hvor som helst.. nå har vi hørt om Kongsberg og Drammen.. mener det var noe på Ahus for ikke så lenge siden og (ikke sikker)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 27. mars 2010 #6 Skrevet 27. mars 2010 er jo ikke lenge siden det var framme i media at det var to dødsfall pga "svikt" på Asker og Bærum også.. Så de drar fram så mye dritt de bare kan når det er fler framme, for at det skal virke større og verre enn det det er. Altså, misforstå meg rett, det er ille nok og slikt skal jo ikke skje, men det skjer dessverre, det er fælt å si det men en fødsel er ingen garanti for at det skal gå på skinner.
(Muskat) Skrevet 28. mars 2010 #7 Skrevet 28. mars 2010 Ja, ting skjer, men dette er tre dødsfall på kort tid! Mulig det skulle vært lavere terskel for keisersnitt? Jeg har fødd på Kongsberg tidligere, men har nå valgt Skien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå