Gå til innhold

Det er så vanskelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alenemor og har nå vært det i over 1,5 år.

Etter bruddet med min ex følte jeg at jeg hadde liten tiltro til menn pga ting som hade skjedd.

Men for noen mnd siden møtte jeg en mann som var ganske så fatastisk, selvfølgelig med sine feil han og men han virket ærlig og god. Og ikke minst han jobbet for å få meg.

Til slutt inrømmet jeg vel for meg selv at jeg virkelig liker han og har blitt glad i han som venn og ville gi han den sjangsen han ønsket, for å være noe mer.

Så vi har datet noen ganger, snakker masse sammen, har vel vært ganske hot and heavy noen ganger men vi har ikke hatt sex, (jeg som har holdt igjen og han har godtatt det.)

Han har fortalt meg at han er separert og han bor jo alene så jeg har ikke hatt noen grunn til tvile på det.

Fram til jeg via noen andre i går fikk vite at han ikke er separert, de er fortsatt gift. Det stedet han bor er en leilighet han disponerer gjennom jobben slik at han ikke trenger å reise hjem om han jobber overtid. Sa det er veldig lang reisevei.

Jeg er så sint, så sint på meg selv for å ha blitt lurt slik, Og såret over at et menneske gjør slikt mot meg.

Det må jo ha vært en lek for han, se om han klarte å få meg til å bli forelska og ville ha han.

Men jeg er ihvertfall glad for at jeg oppdaget det før vi hadde sex.

Men dette gjør ikke akkurat at jeg kommer til å stole mer på menn i tiden framover. og jeg må inrømme at jeg er litt redd for at skulle en mann som virkelig er en god en dukke opp så kansje jeg rett og slett er for skadeskutt ttil å ta sjangsen og misser ut pga det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, Finnes både kijpe mannfolk og kvinnfolk. Du har bare vært uheldig og møtt han. Har så liten respekt av slike folk. Ikke bare deg han sårer men også konen. Men er du sikker på det er sant. Og i tilfelle gjør hevn. Lat som du ikke vet det, eller la konen få vite det.. Da er det han som sitter alene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...