kitty08 Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 hva er best i barnehagen, vårdress eller regnklær (todelt). Jeg har sendt med en Reima vårdress, men de ansatte spør etter regnklær også, kan ikke vårdressen brukes isteden?
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Med så mye smeltevann og søle det er om dagen har alle barna i vår barnehage vårdress med regnbuksa utenpå. Kjempelurt siden de er så mye ute, og man er ikke garantert at en vårdress tar unna alt... Reima eller ei.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 Begge deler.. Her tar de på regnbuksa utenpå dressen.. Min er kriminell til å bli møkkete og våt, så er mange ganger jeg slipper unna å vaske dressen ved at de har på regnbukse utenpå..
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 Begge deler, det må de ha når været er som det er
❤lille stjerne❤ Skrevet 27. mars 2010 #6 Skrevet 27. mars 2010 når det er for vått til å gå i bare parkdress/vårdress, men ikke regner sender jeg med en jakke (type vindjakke) og gummibukse. Da blir det enklere for personalet å kle på og mer behagelig for barnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå