blomstre Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Altså; i går kjøpte jeg meg en frukt smoothie av merket Froosh. På denne kan jeg lese at den inneholder 1/2 eksotisk most banan. Så da blir undringen; Hvordan moser man en banan på eksotisk vis innenfor krav til hygiene?...
Gjest sug lut Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Det høres ut som noe man ikke burde tenke på om man har lyst til å beholde smoothie-appetitten. Blir faktisk hakket verre enn havanna-sigarer rullet på jomfrulår.
tante grusom master of law Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Når du stiller krav til hygiene, så ryker alle mine forslag.
blomstre Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2010 He, he, ja beklager hygiene begrensningen, den gjorde det akk så mye kjedeligere :-) Kanskje det betyr at de bare har ikke-etnisk-norske i produksjonen sin? Eller at de spiller salsa i produksjonslokalet?... Men nå produseres den antagelig ikke i Norge i det hele tatt, så da lages den vel på eksotisk vis okke som da?
blomstre Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2010 ...eller druer tråkket på av bare tær.
blomstre Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2010 Hm, det ser ut som det produseres i sverige...Moser de bananer veldig eksotisk der?
tante grusom master of law Skrevet 27. mars 2010 #7 Skrevet 27. mars 2010 Det regnes vel som eksotisk bare ting er laget i sverige, eventuelt utenfor ring 3:)
blomstre Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 27. mars 2010 Ai, ai, sakset fra hjemmesiden: "Først håndplukker vi en gjeng 100 % naturlige bondeknøler, som er helt immune mot det moderne livets stress og påkjenninger. Så ber vi dem gå amok med sine favorittbær og -frukter – til fruktelig jubel fra alle i firmaet!" Spørs om hygienekravene er ute å kjører her! Bondeknøler er vel for eksotisk å regne innenfor ting 3 ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå