Gå til innhold

Dagens undring; Hvordan mose eksotisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså; i går kjøpte jeg meg en frukt smoothie av merket Froosh. På denne kan jeg lese at den inneholder 1/2 eksotisk most banan. Så da blir undringen; Hvordan moser man en banan på eksotisk vis innenfor krav til hygiene?...

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Det høres ut som noe man ikke burde tenke på om man har lyst til å beholde smoothie-appetitten. Blir faktisk hakket verre enn havanna-sigarer rullet på jomfrulår.

Skrevet

Når du stiller krav til hygiene, så ryker alle mine forslag.

Skrevet

He, he, ja beklager hygiene begrensningen, den gjorde det akk så mye kjedeligere :-)

Kanskje det betyr at de bare har ikke-etnisk-norske i produksjonen sin? Eller at de spiller salsa i produksjonslokalet?... Men nå produseres den antagelig ikke i Norge i det hele tatt, så da lages den vel på eksotisk vis okke som da?

Skrevet

...eller druer tråkket på av bare tær.

Skrevet

Hm, det ser ut som det produseres i sverige...Moser de bananer veldig eksotisk der?

Skrevet

Det regnes vel som eksotisk bare ting er laget i sverige, eventuelt utenfor ring 3:)

Skrevet

Ai, ai, sakset fra hjemmesiden:

"Først håndplukker vi en gjeng 100 % naturlige bondeknøler, som er helt immune mot det moderne livets stress og påkjenninger. Så ber vi dem gå amok med sine favorittbær og -frukter – til fruktelig jubel fra alle i firmaet!"

Spørs om hygienekravene er ute å kjører her!

Bondeknøler er vel for eksotisk å regne innenfor ting 3 ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...