Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Med hvem da? Og hvordan? Og hva er folk villig til å gjøre for å komme seg unna konsekvensene av det de har gjort? Utsette et ufødt - og senere født - barn for å vokse opp i Boliviansk fengsel? Dumme nek. La henne råtne. Det blir et barn uten mor, men hei, hva slags mor er hun uansett?
Hopptetussa90 Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Hun er jo sikker på å bli en god mor, men det er ikke jeg så sikker på. Synes hele greiqa bevitner på det. Dette er bare et stunt for å få myndighetene her i norge til å reagere. Nå er det jo en gang slik at hun er gravid. La henne føde dette barnet, men la det få vokse opp hos besteforeldre her i norge. Barnet har ikke gjort noe galt og fortjener det beste her i verden. Morra derimot, er stokkdum og kan sitte der nede. Hun har sikkert blitt gravid med en fangevokter, eller noe annet rask der nede.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Er det hun som har barn fra før som hun hadde med seg på smuglinga?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 Nei, det erikke hun som har barn fra før, men hun nadre som er blond (også i bokstavelig forstand).
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 Jeg lurte også veldig på hvem som er den vorende faren.... Hadde hun blitt voldtatt så hadde vi sikkert fått lese om det også.. Altså så er det to muligheter, hun har kjøpt seg tjenester/bedre soningsforhold gjennom sex eller så har hun funnet "den store" kjærligheten der nede. Synes disse jentene er usaklig naive. De har rett å slett ikke evnen til å se konsekvensene av sine handlinger... Først så smugler de heroin, ingen kommer til å finne det ut, jeg får jo masse penger/gratis ferie for å gjøre det.. Så jeg blir gravid, da kommer jeg sikkert hjem... Flott at de har gått ut med navn og bilde i media, for hvis de kommer hjem og slipper fengsel så er iallefall jobbmulighetene krafig redusert i maaaaange år fremover...
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #6 Skrevet 27. mars 2010 Ja, bare enda et eksempel på hvor dumme de jentene er!!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #7 Skrevet 27. mars 2010 mulig jeg tar feil her nå... men mener jeg leste at hun som rømte til norge, var dama med hun som nå er gravid?? Mener jeg leste det i vg eller noe? Er jeg på bærtur?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #8 Skrevet 27. mars 2010 "...var dama med hun som nå er gravid?" Var dama med??
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #9 Skrevet 27. mars 2010 mente selvfølgelig: Var dama til hun som nå er gravid!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #10 Skrevet 27. mars 2010 Hææææ?? Var de kjærester? Det har jeg aldri fått med meg.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #11 Skrevet 27. mars 2010 Hun som rømte hjem til Norge har sagt at hun var kjæreste med Stina som nå er gravid. Stina benekter dette, har jeg hørt. Jeg har bare fått med meg det hun Christina har sagt og noen sa til meg at Stina hadde nektet for dette. Jeg vet hvem hun er gravid med
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #12 Skrevet 27. mars 2010 Takk! Da hadde jeg hørt rett For mener jeg leste om det i ei avis på nettet! Hvem er hun gravid med da?? ;)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #13 Skrevet 27. mars 2010 Hehe. Jeg vil ikke være den som røper det..
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #14 Skrevet 27. mars 2010 er det virkelig mulig å være såååå dum???! hun blir jo mest antagelig dømt.. da setter du IKKE barn til verden.. barne kommer til å vokse opp uten en mor!!!!!!!!!!!! blir kvalm!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #15 Skrevet 27. mars 2010 Joooo, si d da Det er sikkert advokaten eller noe sånn fengselsdirektøren Å hun er HELT sikkert blitt gravid for å slippe å sone i Bolivia! Men hun brude ha tenkt på konsekvensene av å dra på en sånn tur!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #16 Skrevet 27. mars 2010 Jeg TROR at hun selv tror at hun kan komme seg til Norge med dette. Menmen.. Ingen vet vel. UD kan jo ta ungen og hun må bli der Hehe.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #17 Skrevet 27. mars 2010 Hvordan vet du over her hvem som er faren???!! Kjenner du henne? Altså- både vg og dagbladet nevner ikke evt farskap m et ord, men vg har i samme artikkel som de skriver om hennes graviditet link til en annen sak om en dokumentarfilmskaper som har laget film fra dette febgselet, der det står at det er vanlig at kvinner der må prostituere seg for å få penger til div varer. Dette organiseres av fangevokterne. Men faen heller- hun kan jo ikke vær så dum at hun knuller en bolivier for penger -uten kondom??!! En tilfeldig horekunde? Da kan hun jo ha fått hiv på kjøpet. Og hvis det nå er slik at hun har type som besøker henne der nede er det jo temmelig suspekt av vg å linke graviditeten hennes opp mot sexsalget i dette fengselet...
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #18 Skrevet 27. mars 2010 Jeg tenker automatisk at hun må ha blitt utsatt for sexmisbruk. Tenk som det sikkert florerer av det i boliviansk kvinnefengsel!! Og det er selvsagt ikke noe man kan si om man ikke vil bli banket også samtidig.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #19 Skrevet 27. mars 2010 Jeg vil ikke si hvordan eller hvem. Det er ikke min oppgave å røpe det. Jeg kjenner henne ikke, heller sånn "Jeg kjenner ei som kjenner en som kjenner henne". Dette kan virke fjernt og bekjentskap ut og rykter ut men disse "kjenner ei kjenner en" er veldig nærme både hun og meg.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #20 Skrevet 27. mars 2010 Hadde hun vært utsatt for overgrep av noe slag, så hadde det garantert kommet fram i media! Så dette er nok gjort med den hensikt å få komme seg ut av fengselet pga at hun skal ha baby. Stakkars baby sier jeg...
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #21 Skrevet 28. mars 2010 i dagens artikkel i dagbladet står det at hun er gravid med kjæresten!! Hvem han er, om det er en lokal boliviansk fyr el.l vites ikke. Men snakk om korttenkthet.. På den annen side er det ikke så lett m prevensjon i fengsel, kanskje.. Men kjæresten kunne jo tatt m seg kondomer da, hvis de ikke ønsket å bringe et barn inn i denne virkeligheten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå