Gå til innhold

Bolivia tiltalt er gravid i fengselet!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner jeg blir provosert! "Hun vet hun blir en god mor". Hvordan i h..... er det mulig å bli en god mor i et fengsel? Om norge ikke klarer å få henne hjem, noe jeg mener blir vanskelig, så må vel dette barnet vokse opp i fengsel eller på gata i bolivia? Er vel kanskje noen besteforeldre som vil stille opp her, men allikevel. Det går an å bruke hodet selvom man sitter i fengsel-.

Skrevet

Sikkert knulla en av fangevokterne, for det kan vel umulig være en norsk far i bildet eller?? eller mulig sædonasjon??

Skrevet

Blir sikkert en liten mulatt da se...

Skrevet

Jeg tror ikke at hun er gravid. Bare et påskudd for å prøve å få komme hjem til Norge. Sitter hun ikke i en kvinnefengsel?Hvem er det som har gjort henne gravid da?

Skrevet

Virker som det er endel særpinger, her se.

Skrevet

White trash. Æsj. La henne være i Bolivia.

Skrevet

Ikke så verst det. Få seg en knull i fengselet og vips, billett til hjemreisen er klar.

Lurer på om hun er stokkdum. Hun vil gjerne sone, bare hun er i Norge med barnet sitt. Hun mener da ikke at hun vil at et barn vokser opp i fengsel?

Skrevet

Å joda. Denne dama mener det. Jeg har aldri hørt om noen barn som vokser opp i fengsel her i norge. Er det i det hele tatt lov???

Skrevet

Hun har sikkert blitt gravid fordi hun da vil ha større sjans for å komme til Norge.. Tror hun selv i hvert fall.. Beklager å måtte si det, men så enkelt håper jeg virkelig ikke at det er!!!!

Skrevet

Nei, barn kan absolutt ikke vokse opp i fengsel i Norge.

Skrevet

Ta barnet hjem til Norge og la hun ta straffen sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...