Gå til innhold

Fått et sår nedentil.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rett ved siden av skjeden. Såret er på str med en tiøring og det svir litt. Hva kan dette være da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klør det?

Om du har hatt soppinfeksjon kan det komme sår om du har klødd. Eller det kan bli sprukken sår hud.

Det kan jo være herpes..

Skrevet

Jeg har nettopp hatt sop, men det klødde ikke så veldig. Eller jeg klødde iallefall ikke så mye på det.

Herpes?? Iiiiik..Hvordan ser det ut da?

Skrevet

Herpes begynner som blemmer. (ser ut som bittesmå kviser egentlig)

Så sprekker disse blemmene og en får et åpent sår isteden for.

Det tar noen dager før såret vil begynne å gro.

Du, eller noen andre?, har ikke vært litt hardhendte nedi der da? Jeg fikk ei flenge nedi der engang (ble bittelitt "deformert", hehe), p.g.a. at han jeg var med ikke hadde klippa neglene sine! :-| Så det er skjøre saker.

Skrevet

Har også hat det etter heftig sex. Så lenge det ikke er noen form for sykdom så gror det nok pent av seg selv. Bruk truseinnlegg i den groperioden for å unngå den verste svien. Spyl litt med vann eller bruk en vaskeserviett etter toalett besøk så er det ikke noe som ligger å ulmer i såret.

Skrevet

Dette kan godt ha kommet av soppinfeksjon. Huden blir ekstra skjør når man har hatt det.

Skrevet

Hehe vi var litt uforsiktige her en morgen da vi hadde litt dårlig tid. Han trengte inn i meg før jeg var våt nok..Og det var etter det jeg begynte å svi. Kan det være bare det da? Har jo angst for sykdommer der nede!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...