Gå til innhold

Earth hour

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikveld er det klimakampanje earth hour, noe som betyr at vi skal slukke alle lysene og slå av pc o.l fra klokken 20.30 - 21.30.

Engasjerer dere i denne kampanjen? Forrige gang det var viste jeg ikke om at det var enn sånn kampanje engang før dagen etterpå så da gjorde vi som vanlig, det er jo tross alt lørdag kveld og beste sendetid på tv også... men vi fant ut at vi kan jo slå av alle lysene og slå av pc`n osv selv om vi ser på tv hehe, vi sparer jo klimaet for mye mere hver dag uansett siden vi ikke har bil ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hørt om at vi skal spare strøm ikveld, men har heller ikke lest på avisene idag.

Jeg er enig med deg om at det er lørdag og beste sendetid, så kommer heller ikke til å skru av tv. Tenker også på hvor mange som er på fest som kommer til å sitte i mørket uten musikk i 1 time!?

Skrevet

Ifjor glemte jeg det bort :-( håper jeg klarer å huske det i år, kommer til å skru av litt lys (fin anledning til å tenne litt gule telys).

Skrevet

Ja, kommer vel til å skru av mesteparten av lysene ihvertfall. Kanskje ikke tven, og kan jo trekke pc en ut av ladern, så bruker den jo bare batteri;) neida, klarer meg vel uten i en times tid;)

Skrevet

Vi slukket de aller fleste lys. Må ha litt lys der barna sover. Kan ikke sette inn stearinlys på soverommene deres. Hadde også på tv og pc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...