Gå til innhold

Er det bare jeg som snorker som et lokmotiv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min ler seg skakk av meg til tider,de siste 2 månedene har jeg snorka så fælt at han har våknet på natta. Prøvd å dulte borti meg for å få meg til å slutte,det har fungert i ca 5 min,før jeg setter i gang like heerlig!

Jeg har aldri vært en snorker tidligere,men mindre jeg har fått litt for mye å drikke og sover på ryggen.

Hvorfor er det sånn at jeg harr begynt å snorke som en mann nå som jeg er gravid?

Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, får ofte kjeft om natta, når jeg sover er han våken, og når han sover er jeg våken.. Jeg snorker visst så ille at det rister i senga.. :P

Skrevet

Hehehe, måtte le litt her :-) Det er heeelt vanlig å snorke mot slutten av svangerskapet! Det er pga mangel på frie luftveier når babyen tar stor plass etterhvert. Det går over når babyen er ute.

Jeg har ikke begynt (enda?) å snorke. Er 33 fullgåtte uker i dag.

Skrevet

nei det er ikke bare deg. den uvanen der deler du med mannen min. han snorker som et helt sagbruk...

men sånn ellers så er det helt normalt at gravide snorker mer enn vanlig pga at slimhinnene forandrer seg. jeg er sååå tett i nesa om dagen og nettene så tror jeg snorker litt mer enn jeg pleier. men ingen som merker det da for her i huset sover mannen like hardt som han snorker.

Skrevet

Har også en litt fortvilt og trøtt mann ved min side i dobbeltsenga.

Første svangerskap snorket jeg så ille på slutten at jeg kunne vekke meg selv!

Snorking er kanskje ikke av de tingene man savner mest når man ikke er gravid lenger...

Skrevet

Hehehe,godt å se det ikke bare er meg!:) Snorkinga mi når nye høyder for hver kveld som går har jeg intrykk av. Føler meg sååå sexy der jeg ligger å sikler og snorker. Huffamei,goodt jeg har en mann som foreløbig bare ler seg skakk av det.

Skrevet

jepp, akkurat samme her;) samboeren ler seg i hjel av meg noen ganger, og har jeg sovnet på sofaen mens vi ser film har han til og med forelått at ikke jeg skal gå å legge meg først:P skjønner det jo.. hihi..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...