Gå til innhold

Planer for påsken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen planer for påsken?

Skal dere noe sted, eller skal dere være hjemme?

Vi skal være hjemme i påsken, gubben jobber hver dag i hele påsken og jeg jobber langfredag, påskeaften og 1 påskedag.

Utenom det har vi ingen spesielle planer, har veldig lyst til å ta en tur å gå i skogen eller være ute å grille pølser osv men det bare regner og det er meldt regn i hele påsken så det ser dårlig ut...

Vi får håpe det blir litt opphold så vi for kommet oss ut, ikke noe særlig å være ute i øs pøs regn heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Planen var 1 dag på heia på snøscooter, men været tillater det nok ikke, så da blir vi nok mest hjemme.

De har meldt dårlig vær her også, så vi får være litt ute mellom bøyene.

Jeg holder på å lage til en fin uteplass til barna på uteområdet vårt siden det er langt til nærmeste lekeplass, så håper vi kan bruke det litt. Vi griller gjerne pølser i bakgården også vi =D

Påsken skal bli fin uansett den =) =)

Skrevet

Vi skal på middagsbesøk til svigermor :-) fantastisk mat! Og så blir det middagsbesøk til mine foreldre, og da skal de 2 eldste overnatte 2 netter :-) Det skal bli veldig rart å kun ha minsta hjemme, men litt godt også. Ellers blir det bare å kose seg hjemme så godt man kan med utelek og kanskje litt bakeaktiviteter. Gubben skal jobbe i påsken så det blir ingen langturer.

Skrevet

Vi skal på hyttetur saman med eit venepar (som vi faktisk blei kjent med etter eg svarte på "trilleturannonse på DiB i 2006 :D). Dei har barn på same alder som våre, og ungane leikar fint saman.

Vi reiser opp dit skjærtorsdag (skal prøve å gjere unna det meste av køyringa mens lille søv sånn ca midt på dagen), og eg og ungane blir der til enten søndag eller mandag, får sjå litt korleis det heile går. Vi to familiane har aldri vore så tett innpå kvarandre over tid før, men eg trur det kjem til å gå fint! Mannen min må jobbe på påskeafta, så han kjører heim fredag kveld og kjem tilbake laurdag ettermiddag (godt 2 1/2 time pendling ikkje er kvardagskost).

Gleder meg til å komme meg vekk litt, og ungane (spesielt eldste) gleder seg veldig til å leike med veninna si, som han ikkje treffer så veldig ofte no om dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...