Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 link : http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=21426610
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Til å være bare kjipe klær fra de store kjedene var det drøyt.. Det er omtrent akkurat det det koster å kjøpe alt helt nytt kan jeg tenke meg..
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 Svindyrt ja. helt utroig hva folk tar seg betalt.. får jo ye mer på salg og da helt nytt,
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 Får hun 500 kr skal hun være glad. Selv så solgte jeg svære boss sekker med klær, tok 300 kr sekken og da var det mere klær enn det denne dama selger. Var da også en del merkeklær som levis, diesel, reima osv..til og med da begynnte folk og prute..Så 3000 kr får hun nok bare i sine drømmer.. Ikke mye og få for brukte klær.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #6 Skrevet 27. mars 2010 He,he! Festlig annonse hvor hun hevder at detter er sååå billig ligsom. Det er jo ikke litt billig enngang. Det er faktisk ingenting spesiellt med disse klære..Virker som hun har planer om og "få" tilbake alle pengene hun har gitt for disse klærne og litt til;) Tviler på at noen er så dumme at de kjøper dette. Har selv solgt en del klær på finn og hun skal faktisk være glad om hun får 5-600 kr for disse klærne. Brukte klær har en sinnsyk lav omsetningsverdi, men det er jo alltids lov og prøve seg da..He,he!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå