Gå til innhold

Fikk oss en overraskelse på ultralyd i går..


osima venter 2 små

Anbefalte innlegg

Vi venter ikke vårt 3 barn, men vårt 3 og 4 barn!!!!

 

Venter eneggede tvillinger som ligger i samme sekk, det er et risikabelt svangerskap, så følges opp på sykehuset med ultralyd hver andre uke, og så hver uke etter uke 24..

 

Så det blir en del andre planlegginger nå framover, ikke helt kommet over sjokket enda. Men, nå håper vi bare at alt vil gå bra, var så rart å se de sammen på ultralyden med to bankende hjerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HÆ??

Å da hadde jeg bare dåna hadde jeg sett det!! Det hadde dere vel ikke forventa, hehe! Så utrolig rart det må ha vært!

 

Jeg har sagt til min svigermor at hvis vi får to, så skal ho få den ene, hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, gratulerer så mye :)))

 

For en fantastisk opplevelse det må være å se to bankende hjerter. Tviler ikke at dere ble overrasket. Tenk om jeg også får se to mandag, da blir jeg jammen meg overrasket. Gleder meg sånn til mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj. Gratulerer. Skjønner at det var et lite sjokk ja.

Vi venter også nr. 3. Og har egentlig brukt lang tid på å bestemme oss for at ett barn til hadde vært flott. Har fleipet med at det ville jo vært typisk at det da kom ikke bare en etterpåklatt, men to. Skal på ultralyd på mandag, og krysser fingrene for at alt ser fint ut, OG at det "bare" er en:-)

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager. Gratulerer så mye! Og så gøy å få oppleve hvordan det er å ha tvillinger etter to som kom enkeltvis!

Også blir det vel ekstra fint å få følge med så mye på ultralyd. Med så mye oppfølging som du får, skal du se at dette går veldig bra, til tross for den ekstra risikoen som følger med tvillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er bare glade nå og synes dette er veldig spennende, og vil bare at alt skal gå bra. Så nå blir det nedtelling mellom hver ultralyd for å vite at alt er bra :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...