Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 2 voksne og 1 barn altså. Reiser ikke med noen andre. Noen erfaringer? Har tenkt på danmark, event thailand (men sistnevnte ikke før påsken om 1 år).
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Du skjønner her, på dib, så tar man ikke med ungene på ferie. Man setter de igjen hos andre så man kan pleie egoismen.. Ønsker deg masse lykke til! Koselig at du vil ha med deg ungen din på ferie.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 Hehe jo takk.. Jeg vil gjerne han hun med Hvis ikke tror jeg ikke jeg klarer å kose meg. Venter fortsatt spent på ferieforslag. Tenker da ikke på storby, da det blir for masete for hun lille. Heller ikke supercharter ala alcudia da vi prøve det ifjor da hun var 1 år.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 Karibien! Varmt og deilige strender! Ellers er "vanlige" sydenturer veldig kjekt i den alderen. VI har vært i Hellas mange ganger med små barn og hatt det helt topp.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #6 Skrevet 27. mars 2010 Kreta er glimrende med barn. Vi reiste dit da tulla var 18 mnd, og hun stortrivdes. Og barn blir alltid godt mottatt på Kreta. De elsker barn der :-) De aller fleste restauranter har en liten lekeplass rett ved bordene, slik at barna kan få utforlde seg litt. Ellers så er danmark absolutt til å anbefale. Tulla vår blir 5 år i neste måned og har allerede vært 4 ganger i danmark. Gutten vår på snart 2 år har vært 3 ganger i dk, og de stortrives begge to. Da reiser vi på feriesenter med tropisk badeland. Da spiller det ingen rolle hvordan været er. Dessuten har dk så mange flotte fornøyelsesparker med karuseller og aktiviteter for de små på 2 år også. Når vi spør tulla hvor hun vil på ferie, så er svaret danmark:-)
Lemonia Skrevet 27. mars 2010 #7 Skrevet 27. mars 2010 Alle steder er perfekte reisemål med små barn etter min mening. Selv foretrekker vi byferie. Jeg synes strandferier er gørrkjedelige og reiser først og fremst for å oppleve ting, bade kan jeg gjøre hjemme. Ellers kjenner jeg flere som har tatt med relativt små barn (6 mnd og oppover) på flere ukers ferie til f.eks. Thailand og det går veldig fint. Mange velger nok å ta det litt "safe" mens barna er små og velger Danmark eller typiske charterturer, men jeg synes ikke man trenger begrense seg. Barn er fleksible og det finnes nok at ting å gjøre også for barn på de aller fleste steder. Velg fra øverste hylle. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå