Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Er vi ikke alle småbarnsmødre? Burde vi ikke ligget under dyna for lengst, med husmorkrimen vår?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 jo, så absolutt.. men, jeg nyter disse timene for meg selv uten grøt i håret eller sikkel på kinnet.. ;-) Må komme meg i seng sporenstreks.. Takk for påminnelsen :-) Du da, HI, hvorfor er ikke du i seng?:-)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Det samme, he he.. Pluss "sofamilen", er ikke bare bare å reise seg opp!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 får ikke sove.. tenker bare på typen, og at det nå ikke er lenge til jeg ser ham igjenn søndag.. leverte unger til bf før i dag, så neste uke skal jeg og typen storkose oss
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 I morgen blir en dag uten like med stress hit og dit. Om jeg legger meg nå er det vips i morgen, så nyter roen så lenge som mulig
GeneralSpringSkalle Skrevet 27. mars 2010 #6 Skrevet 27. mars 2010 H¤&%#es urolige bein. klarer ikke ligge i senga og kjenne på...
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #8 Skrevet 27. mars 2010 Gravid..og vannet gikk for noen timer siden,får ikke sove.. venter på riene.. Skal inn til sjekk i morgen tidlig hvis ingenting skjer. spennende dette, er førstegangs! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå