Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 oi.. gratulerer så mye.. lyst å dele metoden?? (skulle hatt ti kg mindre til sommeren ja..)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 Jeg har fulgt Grete Roede kur (altså, ikke gått på kurs, bare fulgt opplegget via vektklubben.no) og har trillet turer med lillegutt.. Rett og slett... Jeg går fort, deler av turen i bratte oppoverbakker.. Ca 5 timers hard gange pr. uke... Ellers har jeg spist snop hver eneste lørdag (ellers sprekker jeg bare i løpet av uken)... Er sååå fornøyd:-) Det er standhaftigheten som er vanskelig å få til.. ingen mirakler vil gjøre deg slank, kun disiplin funker :-) HI
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 Så flink du er, høres ut som du har gjort det på en sund måte også! ;D
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #8 Skrevet 27. mars 2010 Gartulerer!!! Jeg håper på å nå mine 15 kg iløpet av mai/juni, har gått ned 8,5 kg hittill, men de siste kg er hardere enn de første det er sååå deilig å få uttelling for det harde arbeidet! Å skifte livsstil er hardt i begynnelsen, emn heldigvis lever man seg sunn og etterhvert går det jo av seg selv:) Du har vært kjempeflink!!! Synes du skal unne deg et nytt klesplagg jeg;) Det er så deilig å finne klær til sin nye kropp:)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #9 Skrevet 27. mars 2010 Gratulerer så mye.25 kilo er utrolig mye!!! Har selv gått ned 16 kg med GR og masse trening, følte meg så flott! Når knøttet er ute, er det rett på GR igjen, desverre klarer jeg det ikke nå i gravid tilstand.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #10 Skrevet 27. mars 2010 så flink du er gratulerer!! jeg vil også ned så mye. selv har jeg kjøpt inn 8 esker med NOKA diett milkshaken, som jeg tok her en perisode for to mnd siden. gikk ned masse bare første uken. MEN så har jeg en sønn som har blitt innlagt på sykehus x antall ganger på grunn av pustevansker, så gikk jo fort opp igjen ;( men nå til uka skal begynne for fullt igjen gleder meg. håper på å få av en del før sommern i værtfall ;D
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #11 Skrevet 27. mars 2010 Gratulerer! Kjempeinnsats! Nå gjelder det å opprettholde det videre. Selv bruker jeg vektklubb.no og er strålende fornøyd
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #12 Skrevet 27. mars 2010 Gratulerer, du har vært kjempeflink! Jeg gikk på vekten i dag og veide nøyaktig 20 kilo mer enn jeg gjorde da jeg ble sammen med mannen min i påska for 12 år siden.. Nå skal de vekk! Jeg har også meldt meg inn på nettsidene til Grethe Roede, og har en liten jente som jeg kan trille tur med mens hun sover hver formiddag. Håper bare jeg klarer samle viljestyrke nok, det er hardt å bryte de usunne vanene.. Jeg skal bruke påska nå til å samle motivasjon og jeg SKAL bli like flink som deg
Monajenten Skrevet 27. mars 2010 #13 Skrevet 27. mars 2010 Kjære HI, så vanvittig flink du er!!! Gratulerer så mye, 25 kg er utrolig mye! Anonym 10:49: Du kommer til å klare det, det er jeg sikker på!!! :-) Jeg har vært en jojoslanker preget av mye spiseforstyrrelser. Rundt jul innså jeg at 14 kg pluss siden jeg møtte min samboer, var alt for mye. Jeg var alt for tynn da jeg møtte ham, men veide rundt jul litt for mange kg. Jeg bestemte meg for at det var nok, og skulle gjøre det på den riktige måten. For første gang klarte jeg å la være å fokusere på at jeg skulle gå ned fort. Jeg har tatt hvert gram som en bonus, og jeg har endret livsstil. Skeier lovlig ut om lørdagene for å klare å holde meg i ukedagene. Trener to ganger i uken pluss rocker med rockering. Det har resultert i litt over 7 kg minus siden før jul, og jeg er knallfornøyd! 2-3 kg igjen til målet, men det klarer jeg:-) Og det kommer du også til å klare!!! Ønsker deg lykke til:-)
♥♥ M ♥♥ Skrevet 27. mars 2010 #14 Skrevet 27. mars 2010 Sååå flink du har vært HI.. Jeg holder også på å slanke meg, og det er kjekt å se når det går nedover Kos deg masse i dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå