Gå til innhold

kan seoghør trykke det de vil uten tilatelse???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De gjør akkurat det de har lyst til, og så tar de rundene i retten etterpå med anke på anke på anke...

Skrevet

Det var det jeg fryktet..takk for svar..

Skrevet

Det er klart de kan gjøre hva de vil i utgangspunktet - Det står ikke en politimann ved pressa for å si det sånn!;-)

Men, det er jo ikke tillat ifølge Norsk lov å trykke usannheter eller injurierende stoff...

Skrevet

Er ikke usanheter så får vel bare ta biffen.Håper det ikke vil ramme sønnen min i fremtiden..Takk for svar.

Skrevet

Er du sammen med noen fra farmen?

Skrevet

De gjør ofte som de vil. Har likevel opplevd at de viste menneskelige hensyn og trakk en historie :)

Skrevet

Nei..

fikk et uventa kyss fra en annen profilert på tv3.

Skrevet

Takk for svar Teline :)

fotografen bare fliret..Typisk at noe sånt skjer den en gangen jeg er ute i løpet av ti år. Sitter her og kald svetter og har ikke sjangs til å sove.

Skrevet

Hvem da?? eeelsker sladder

Skrevet

Det er vel ikke lov å nevne navn her inne legere såvidt jeg har skjønnt..Det vil dere uansett lese om få dager sikkert:)

Skrevet

N fra paradise i Drammen i kveld?? Så han gikk med en tynn brunete meg veldig langt hår :P

Skrevet

Det skal være en ganske hot A-kjendis for at de skal gidde å trykke dette bildet.. og denne hotte A-kjendisen bør være gift/samboer for at det skal bli en større sak av dette.

Tror du kan ta det med ro, jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...