Abracadabra Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 ble litt nysgjerrig selv når jeg så de andre trådene...
maimaimai Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 De er i tredveårene når Gunvor/Alfred blir født, de har utdannelse og sans for tradisjoner.
Miss Misantrop Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 De stemmer AP eller SP. De har småbruk og 23 kuer, 7 kyllinger og en gris. På tunet står Trofast og passer på. Han har aldri vært inne i huset og har eget hundehus av tegneserie typen. De har felles soverom men separate senger. Barna har flyttet hjemme i fra. Gunvor er hjelpepleier og Alfred er avløser og jobber deltid på Jernia. (Han søkte på jobb på Felleskjøpet men fikk den ikke for en snerten storbonde datter ble inkvotert rett foran nesen på Alfred. Det syntes Alfred er forferdelig leit for det var jobben han hadde drømt om fra han var 4 år, første gang han var med far på mølla.
Rampongi Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 De kunne vært bondegårdsmennesker, men jeg tror egentlig de bor i byen, er urbane, drikker kaffelatte uten å blunke og har en litt avslappa stil. "Åhja, rakk vi ikke bussen til bestemors 60årsdag, nei vel. Da drar vi på badeland i stedet.."
Makka Pakka Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 Jeg tror de er unge urbane, bosatt på Grünerløkka Kampen, og har høyere utdanning. Da prøver å leve mest mulig økologisk / miljøvennlig og har brukt tøybleier på barna.
Sylteflesk Skrevet 27. mars 2010 #6 Skrevet 27. mars 2010 Jeg kjenner både foreldrene til en Gunvor og til en Alfred :-) Det er nok Makka Pakka som kommer nærmest her. Sånn bortsett fra tøybleiene, i hvert fall for Alfred sin del. Ikke er de unge heller, snarere det Dibere flest ville karakterisert som utgamle foreldre.
Marbella Skrevet 27. mars 2010 #7 Skrevet 27. mars 2010 Tror begge er høyt utdannet ( mener jeg leste et sted at folk med høyere utdanning tok gammle sære navn) Fikke begge ungene med prøverrør siden begge er godt over 40, jobber høyt oppe i staten og bor i villa..........
Abracadabra Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 28. mars 2010 mye morsomt Makka Pakka var vel nærmest ja vi bor rett utenfor en by, men på vestsiden av landet...vi er begge høyt utdannet, det er riktig...midt i 30-årene nå (utgammel ja! hehe)... førstemann var ivf, andremann spontant oppstående. tøybleier på førstemann, er ikke kommet så langt med nr to. (de må kokes først.) mannen kjører Harley og vi er metalheads begge to...hund har vi og, men den er i fosterhjem nå pga at vi bor i utlendighet for tiden. ingen gårdsdyr i sikte
Abracadabra Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 28. mars 2010 en av oss jobber forresten i en statlig jobb, men ikke så høyt oppe...og vi bor i villa, men den er seksjonert i tre leiligheter, som vi eier én av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå