Gå til innhold

OK, eg é med: Hvordan er foreldrene til Alfred og Gunvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble litt nysgjerrig selv når jeg så de andre trådene... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er i tredveårene når Gunvor/Alfred blir født, de har utdannelse og sans for tradisjoner.

Skrevet

De stemmer AP eller SP. De har småbruk og 23 kuer, 7 kyllinger og en gris. På tunet står Trofast og passer på. Han har aldri vært inne i huset og har eget hundehus av tegneserie typen. De har felles soverom men separate senger. Barna har flyttet hjemme i fra. Gunvor er hjelpepleier og Alfred er avløser og jobber deltid på Jernia. (Han søkte på jobb på Felleskjøpet men fikk den ikke for en snerten storbonde datter ble inkvotert rett foran nesen på Alfred. Det syntes Alfred er forferdelig leit for det var jobben han hadde drømt om fra han var 4 år, første gang han var med far på mølla.

Skrevet

De kunne vært bondegårdsmennesker, men jeg tror egentlig de bor i byen, er urbane, drikker kaffelatte uten å blunke og har en litt avslappa stil. "Åhja, rakk vi ikke bussen til bestemors 60årsdag, nei vel. Da drar vi på badeland i stedet.."

Skrevet

Jeg tror de er unge urbane, bosatt på Grünerløkka Kampen, og har høyere utdanning. Da prøver å leve mest mulig økologisk / miljøvennlig og har brukt tøybleier på barna.

Skrevet

Jeg kjenner både foreldrene til en Gunvor og til en Alfred :-)

Det er nok Makka Pakka som kommer nærmest her. Sånn bortsett fra tøybleiene, i hvert fall for Alfred sin del.

Ikke er de unge heller, snarere det Dibere flest ville karakterisert som utgamle foreldre.

Skrevet

Tror begge er høyt utdannet ( mener jeg leste et sted at folk med høyere utdanning tok gammle sære navn)

Fikke begge ungene med prøverrør siden begge er godt over 40, jobber høyt oppe i staten og bor i villa..........

Skrevet

mye morsomt :) Makka Pakka var vel nærmest ja :)

vi bor rett utenfor en by, men på vestsiden av landet...vi er begge høyt utdannet, det er riktig...midt i 30-årene nå (utgammel ja! hehe)... førstemann var ivf, andremann spontant oppstående. tøybleier på førstemann, er ikke kommet så langt med nr to. (de må kokes først.) mannen kjører Harley og vi er metalheads begge to...hund har vi og, men den er i fosterhjem nå pga at vi bor i utlendighet for tiden. ingen gårdsdyr i sikte ;)

Skrevet

en av oss jobber forresten i en statlig jobb, men ikke så høyt oppe...og vi bor i villa, men den er seksjonert i tre leiligheter, som vi eier én av. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...