Julelita Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Jeg bruker å susse lillepia mi masse, på kinnet, pannet, halsen, magen, foten, osv Hun er nå 4 mnd, og har de siste par dagene begynt å gjøre gjengjeld. Hun åpner munnen og planter et kjempestort, kjempevått suss på kinnet mitt. Det smelter hjertet mitt fullstendig, og jeg måtte bare dele dele det. Ønsker ikke noe diskusjon hvorvidt sussing er passende (ser at det er litt tema i dag).
Gjest TanSan♥3Barn+Et Lite Knøtt♥ Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Ååå,så søtt:)).Hva er så ille med å susse sin egen baby spør jeg om:).Jeg susser selv min lille gutt,og jeg har susset alle mine andre barn:).Og det er så herlig når de også prøver,hehe..)!
Julelita Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2010 Det er bare så sinnsvakt utrolig herlig ja. Det er helt utrolig hvor mye glede en sånn liten ting kan gi. Angående det med diskusjon, sikkert bare jeg som er litt paranoid for tiden. Har vel lest for mange tråder inne på anonym. Man blir raskt paranoid av det.
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 Det samme gjør sønnen min!! Han var vel rundt 4 mnd han også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå