Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Var han med på fødselen? Vet at det i mange land ikke er vanlig at mennene er med. At det er kvinnene som styrer alt som har med barn å gjøre. Min kjæreste er fra kurdistan å han var med på planlagt keisersnitt. Har aldri sett noen som var så stolt som han:-) Skifter bleier å bader gutten. Di ansatte på sykehuset var imponert, var ikke vanlig at di så det. Han har sent bilder til familien av han når han mater baby, skifter bleie, triller tur....Di er nermest i sjokk..
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Jeg har barn med en svenske....går problemfritt her
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 Ja min mann er fra utlandet og tar mer del i både barna, hushold og matlaging enn jeg har sett noen norske menn gjøre. Men han er fra et vestlig land så det blir ikke helt det samme som en fra Kurdistan. Så fint at mannen din er så flink. Han har jo tatt ansvar for å tilpasse seg deg og den norske kulturen!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #5 Skrevet 26. mars 2010 Di skrives DE når det er sagt er det flott at fedre er dedikerte uansett hvor de kommer fra.
Hopptetussa90 Skrevet 26. mars 2010 #6 Skrevet 26. mars 2010 Kurdere er ikke akkurat det verste folkeslaget når det kommer til kvinnesyn. Det er min erfaring da. Kjenner noen, og de er flotte mennesker hele gjengen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå